Uppfödd i villa, bott på 3 olika gårdar, bott i en etta på söder till tvåor med balkong och som nu tvåa med egen uteplats...
Jag trivs där jag VÄLJER att bo. Jag har förutom första boendet (tom 12 år) fått vara med och välja hur jag bor. Så den vanan sitter kvar. Har flyttat 8 ggr på 15 år. Men ALLTID flyttat med "hjärtat" dvs hittar jag inte det jag söker så skiter jag i att flytta (har alltså aldrig suttit i "skiten än" och bara MÅSTE BORT... Eller jo de har jag men har ändå i de lägena inte bara valt EN lgh utan DEN lägenheten där jag känner att jag VILL bo.
Samma med möbler. Funkar de inte ryker de, oavsett jag hittat "ersättare" eller inte. Är hellre utan än att jag "vantrivs" med nåt. Va utan vardagsrumsbord i ca 6 månader i ett hus för att jag inte hittade nåt jag ville ha...
Anledningen till alla flyttar är att precis när jag tror att jag ska bo "för alltid" i min lgh så hittar jag en tillräckligt billig gård
men jag är samma där, allt eller inget, så nu är jag inne i "inget" dvs säljer av alla hästarna och ser vad som händer... Har sålt alla utom en som inte hunnit bli såld än. Sen är det första gången sen jag va 14 som jag inte "äger" en häst (tekniskt sett familjens häst den första
)
Har nu bott 1 månad i min lgh. Och nu sen ca 1-1½ vecka är jag "nästan" flyttklar, dvs allt står på sin plats, nu är jag def HELNÖJD, vilket jag va redan när jag köpt lägenheten men det är ju skillnad på att bo bland kartonger och att allt är på "plats"... Nu väntar jag förvisso på bubbelbadkaret jag beställt och har redan hunnit bli av med badkaret (sålt) som ingick.
Jag trivs som fisken i vattnet =) Den enda som saknas är nån jag ändå aldrig kommer få (men då hellre ensam än med fel person
)