Färger hemma

Visa bifogad fil 152841
Här är en liten vägg i mitt kök. Det var bland det första jag gjorde när jag flyttade in. Övriga väggar fick vara som de var, vita. Golvet är stora grå/creme-rutor.

Jag ska göra om i fler rum allt eftersom och det kommer att vara färg där med, om än inte riktigt lika knalligt.
Så häftigt! Jag tycker att jag hade fina färger på väggarna i min första lägenhet, men min bror sa att det var som att stiga in i ett ecstasyrus 😅🤣

Liknande trådar

Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
138
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 740
Senast: starcraft
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 075
Senast: monster1
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
930
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka