Då vet du vad du kan få i ett paket om du deltar i secret santa här på buke
Om det inte hade kommit en hjartattack emellan hade jag varit med i ar ... jag far tala mig till nasta gang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då vet du vad du kan få i ett paket om du deltar i secret santa här på buke
Kan man inte köpa det på IKEA i USA? Eller du är inte nära ett sådant? Jag kan skicka ett till dig annars.Jag har ett (1!!!) decilitermatt och det ar ett sadant. Sjalvklart hanger det pa kanten av bunken med pankakssmet ... Jag far angest om det inte ar dar det "ska" vara da jag ju ganska ofta hittar Svenska recept och om det handlar om bakning sa maste man ju vara lite exact. Det har foljt mig sedan jag bodde i Sverige.
Utav nagon underlig anledning kopte jag aldrig nagot mer dl matt nar Jag bodde i Asien ... kanske for att det ju fanns hur manga som helst dar. Sa har sitter jag alltsa med ett fungerande decilitermatt ... och tittar frustrerat pa alla "cup" mat koppar (som ar annorlunda an Brittiska matkoppar) som jag har. En halv cup ar naaastan en dl, men beroende pa vad man mater ar 11.8 cl en stor skillnad.
Men vad konstigt ändå, IKEA som "har allt" i vanliga fall!Jag har aldrig sett ett pa IKEA, har finns det vissa matt med bade Amerikanska och Metriska matt ... inte ett enkelt litet dl matt. Sa snallt av dig @Enya jag betalar sa klart for mattet och frakten, hittar du ett "Jonas" matt sa sager jag inte nej.
Robotdammsugaren!
Mitt kök är också för litet, men det fina med Bob är ju att han inte måste stå på diskbänkenÄsch. Bob är två cm för hög för min diskbänk.
Får fortsätta handdiska.
Jo, men den kommer med säkerhets-snöre.Jag blev lite sugen på en fönsterputsrobot när jag läste om det här. Det är ingen risk att den ramlar ner när den jobbar på utsidan?
Ok men jag har inget kök, bara ett pentry, typ. Så Bob skulle isf få stå på en byrå, på golvet eller i en bokhylla-om det hade funnits plats.Mitt kök är också för litet, men det fina med Bob är ju att han inte måste stå på diskbänken
Visa bifogad fil 160050
Åh, ja. Värmebaljan till hästarna är verkligen toppen !De jag kommer på såhär direkt är robotdammsugaren, automatiska timers till grindar hos hästarna för fodring, värmebalja till hästarna och hemmagymmet. Allt det underlättar mitt liv mycket