Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vad ska ni ha på er på julafton? :) ------------------------------------------------------------------- Jag har inte haft många...
2
Svar
28
· Visningar
3 020
Senast: Greystroke
·
Äldre Några här som såg säsongspremiären igår av Bonde söker fru? Vad tror ni om valet av tv-bönder? Någon som känner någon av bönderna eller...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
59 933
Senast: Elina8
·
Äldre Det här med värme och kyla och balkonger och imma och hus. Nu har jag råkat tänka igen....O_o Jag är en lite rastlös själv nuförtiden...
Svar
3
· Visningar
826
Senast: Monstermom
·
Äldre Alla pratar om konsumtionshets, julklappar och berg av mat. Jag undrar dock om folk verkligen vet hur mycket julen kostar för en...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 589
Senast: GoLightly
·
Äldre Är det inte dags för en sådan? 1 oktober nu ju :)
32 33 34
Svar
667
· Visningar
40 674
Senast: Ninnurur
·
Äldre Hej bukefalosar! God jul på er en dag försent! Jag ska ut oca svira ikväll och har tänkt köra på beachlockar med plattången, en...
Svar
15
· Visningar
5 127
Senast: Trott
·
Äldre =D Ja, nu har ju julkalendern börjat, någon som tittat? =) Vad tycker ni? Jag tycker den verkar lovande! Kul att Buster Isitt (Ingo i...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 722
Senast: Kiwifrukt
·
Äldre Fyra dagar kvar till jul och jag fick min första julklapp igår så tycker det är dags för en julklappstråd! Har ni fått några julklappar än?
2 3
Svar
44
· Visningar
2 870
Senast: MayGrace
·
Äldre Jag tänkte servera lite plockrätter till nyår, och kom på att det kunde vara gott med lite kryddig mexikansk mat. Hittills har jag tänkt...
Svar
19
· Visningar
1 784
Äldre ...på TV? Man ska ju bara behöva en digitalbox till dem, inget abonnemang. Undrar om folk i allmänhet vet om det..? Hur många kanaler...
2
Svar
32
· Visningar
3 075
Senast: nullo-modo
·
Äldre kände att det behövdes lite ;) Om det inte vore för att jag spelar spel på Fb hade jag nog stängt ner för länge sen. Alla dessa...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
7 495
Senast: Kilauea
·
Äldre Idiotfråga. Bakar ju bara sött en gång om året när lussebullarna behöver göras. I övrigt gör jag matbröd. Nu har jag har ett par paket...
Svar
11
· Visningar
6 046
Senast: MJLee
·
Äldre November - December - Mars Tips om vad göra, vad se, vad besöka, vad äta etc mottages tacksamt :)
2
Svar
21
· Visningar
1 282
Senast: Jfrelin
·
Äldre Jag är sjukt usel på denna kunskap, har ingen att fråga och googlar jag så får jag bara upp svar på hur man blandar spolarvätskor (den...
2
Svar
27
· Visningar
12 898
Senast: astronaut
·
Äldre Till alla som fortfarande är vakna, nu är julafton. Hoppas att alla har en riktigt bra dag, vare sig det är julbord och Kalle Anka...
Svar
11
· Visningar
742
Senast: em76
·
Äldre Sitter och spelar bingolotto och funderar på om man kan få dubbel bingo? Man bör ju kunna få det. Någon som fått?
Svar
3
· Visningar
792
Senast: Rosett
·
Äldre Körkort och bil - tvingar samhället oss att ha det? Går det inte längre att klara sig utan? När jag var liten så var det ingen...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 283
Senast: Paddington
·
Äldre Skämt å sido.. Ni som åker bort över julen (alltså inte nån dag, en längre tid), lämnar ni julstjärna/stake tända? Annars är det ju...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 326
Senast: hastflicka
·
Äldre Var i Tyskland är rörelsen som starkast? Fråga dig sedan om varför
Svar
0
· Visningar
460
Äldre En sån tråd måste vi ju ha tycker jag och först ut blir denna: När du ensam och frusen i skogen är, och saknar värmen här.. Låt då...
Svar
17
· Visningar
2 585
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama