Det tror jag aldrig någon bil jag har ägt har haft.
Inte jag heller.
Har nyare bilar varningslampa för att spolarvätskan håller på att ta slut? Det har vår 940, och det är så praktiskt !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tror jag aldrig någon bil jag har ägt har haft.
Ja, fast det har ju äldre med ?Inte jag heller.
Har nyare bilar varningslampa för att spolarvätskan håller på att ta slut? Det har vår 940, och det är så praktiskt !
Alla de volvos jag ägt. Mercedes. Hyundai sonata. Mazda 818 i forntiden, Ford Sierran.Det tror jag aldrig någon bil jag har ägt har haft.
Aha, har bara ägt en volvo i hela mitt liv så det kan ju förklara saken, fast pappa hade några genom åren och de körde jag ju ibland även om just spolningen inte var något jag tänkte på då. Sierra kombin hade mkt lullull när jag hade på 80-talet, men dt är ju som bekant några år sedan dess så minnet sviker. Merca och Hyundai har jag aldrig ägt någon.Alla de volvos jag ägt. Mercedes. Hyundai sonata. Mazda 818 i forntiden, Ford Sierran.
Alla bilar sedan jag tog körkort 1977
Jag kanske är forntida?Jag har ägt... *räknar*... Minst 6 Volvobilar och ingen av dem har haft separata knappar för strålkastarspolning... De äldre hade kanske ingen alls?
Jaa har varit bekväm de senaste åren och köpt färdigblandad. Sällan det behövde fyllas på.
Nuvarande bilen fullkomligt DRICKER spolarvätska så nu får det bli återgång till koncentrerad igen!
Upptäckte nyligen att den spolar strålkastarna samtidigt som vindrutan och självklart går det åt massor mer då!