Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte jag mig skymta en annan tjej (?) i det lilla snabba klippet man fick se som du skrev om, en annan än Linda och Ida, var det någon mer än mig som såg det? eller var det bara en av de andra tjejerna kanske.. det gick så fort.
Jag tyckte jag mig skymta en annan tjej (?) i det lilla snabba klippet man fick se som du skrev om, en annan än Linda och Ida, var det någon mer än mig som såg det? eller var det bara en av de andra tjejerna kanske.. det gick så fort.
Jag tror det var en av tjejerna som valde att åka hem (matilda) ...är inte helt säker dock.
Det va ju Mikaela som åkte hem som var med i "snabbtitten"
Tyckte de verkade så mysiga ihop men sen valde hon att åka hem....kanske de funnit varandra ändå?
Då blev det kanske ingenting med någon av tjejerna hos Erik om allihop är där på reunion vid vad-hände-sen-programmet. Eller?
Men så gulligt dåSebastian Davidsson berättade att han några veckor tidigare pratat med hennes pappa.– Jag hade frågat honom om jag fick gifta mig med henne. Och det fick jag.
Men så gulligt då
Men kan ni inte bara låta Sebastian vara? Vad han än gör så ska han hackas på. Det finns en massa män/killar i världen som är offentliga personer och som beter sig illa på riktigt (utan att manipuleras av produktionsbolag i syfte att göra bra tv) men som inte alls blir sågade här på Buke. Han är kanske inte en kille i min smak men jag tycker han och Petra är fina ihop och är glad för deras skull.
Men kan ni inte bara låta Sebastian vara? Vad han än gör så ska han hackas på. Det finns en massa män/killar i världen som är offentliga personer och som beter sig illa på riktigt (utan att manipuleras av produktionsbolag i syfte att göra bra tv) men som inte alls blir sågade här på Buke. Han är kanske inte en kille i min smak men jag tycker han och Petra är fina ihop och är glad för deras skull.