Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
handlar alltså om att jag har så svårt att förstå varför tittarna ska få följa med typ in i sängkammaren. Sälj inte ut allt TV4!Sämst liner i kväll "Följ Sebastians och Petras romaniska grillkväll på TV4.se"
NOOOOOOOOOOO!!!! Vem skulle vilja se det
Nej. Berätta!Fler än jag som sett framsidan på "Hänt Extra"?
Nej, vad står det?Fler än jag som sett framsidan på "Hänt Extra"?
Det har du rätt i.
Men för min del handlar det inte så mycket om hans nakna kropp utan hans sätt att bete sig. Hur han har kladdat på tjejerna, hans närgågna sätt där han ska hålla på och nosa dom i nacken och hans pusstävling. Jag får inga goda vibbar från honom alls.
iom det så blir även den nakna kroppen obehaglig och hur han springer omkring i kalsonger och även där är närgången.. Jag hade inte reagerat på det om inte hans beteende varit som det varit.
@LaMirage från mig handlar inte spysmilisarna om att jag tycker Sebastian är äcklig eller obehaglig, det är för att jag har så himla svårt för gullande, vilket gäller alla. På TV eller IRL. Jag tycker att det krystas ut gulligheter på alla möjliga och omöjliga sätt.
Och denna
handlar alltså om att jag har så svårt att förstå varför tittarna ska få följa med typ in i sängkammaren. Sälj inte ut allt TV4!
Sen är nog vi alla väldigt glada över att Sebastian verkar ha hittat en härlig tjej.
Nej. Berätta!
Att Sebastian och Petra ska gifta sigNej. Berätta!
Fast det är inte det som står i artikeln inne i blaskan. Utan där står det bara om hurdant bröllop Petra vill att det ska vara den dagen hon ska gifta sig. Inget om något bröllopsdatum såvitt jag kunde se i alla fall.Att Sebastian och Petra ska gifta sig
Meeeh!! Då blev jag luradFast det är inte det som står i artikeln inne i blaskan. Utan där står det bara om hurdant bröllop Petra vill att det ska vara den dagen hon ska gifta sig. Inget om något bröllopsdatum såvitt jag kunde se i alla fall.
tja, det kan ju lika gärna bli Mikael och Katarina från förra säsongen...Fast varje år brukar det ju vara ett par från Bonde söker fru som gifter sig i tv men frågan är bara vilket par det blir i år?
Jag tror Peter och Helen eller Sebastian och Petra.
Men det har väl bara varit par från årets säsong som sedan har gift sig i tv?tja, det kan ju lika gärna bli Mikael och Katarina från förra säsongen...
Jaha då kanske det stämmer, jag tänkte på Pelle Nyström och hans blonda, jag har för mig att de gifte sig samma år som de medverkade.är det så?
Klas och vadhonnuhette som träffades 2012 gifte sig 2013 och det visades på tv i slutet av det året.
Eller hurHaha, "sängen är nog hållbar" vafaan innebär det?