Bonde söker fru 2014

Men ärligt talat folket.
Om inte det ni sysslar med här är personliga påhopp så vet jag inte vad det är.
Ni kanske skulle testa att vara mindre dömande?
Sätt er själva i hans situation, hur glada hade ni blivit om ett stort gäng personer dedikerade sida upp och sida ner till att förlöjliga er och allt ni gör?

Jag blir beklämd när jag läser hur ni går ihop mot honom. Mobbvarning?
Om nån av er hade laddat upp 350 bilder på er själva i samma tröja (eller varför inte utan den?) hade min reaktion inte varit massa spysmileys och oh my god vad ÄCKLIG och OBEHAGLIG hon/han är!
Kanske hade jag höjt ett ögonbryn, ryckt på axlarna och tänkt "Nåja, hon/han gillar väl den looken."
Inte heller hade jag börjat snoka i ert förflutna för att se om ni var likadana förr.
DET är obehagligt.

Det har du rätt i.
Men för min del handlar det inte så mycket om hans nakna kropp utan hans sätt att bete sig. Hur han har kladdat på tjejerna, hans närgågna sätt där han ska hålla på och nosa dom i nacken och hans pusstävling. Jag får inga goda vibbar från honom alls.
iom det så blir även den nakna kroppen obehaglig och hur han springer omkring i kalsonger och även där är närgången.. Jag hade inte reagerat på det om inte hans beteende varit som det varit.

@LaMirage från mig handlar inte spysmilisarna om att jag tycker Sebastian är äcklig eller obehaglig, det är för att jag har så himla svårt för gullande, vilket gäller alla. På TV eller IRL. Jag tycker att det krystas ut gulligheter på alla möjliga och omöjliga sätt.

Och denna
Sämst liner i kväll "Följ Sebastians och Petras romaniska grillkväll på TV4.se"

NOOOOOOOOOOO!!!! Vem skulle vilja se det:confused::yuck:
handlar alltså om att jag har så svårt att förstå varför tittarna ska få följa med typ in i sängkammaren. Sälj inte ut allt TV4!

Sen är nog vi alla väldigt glada över att Sebastian verkar ha hittat en härlig tjej.

Det har du rätt i.
Men för min del handlar det inte så mycket om hans nakna kropp utan hans sätt att bete sig. Hur han har kladdat på tjejerna, hans närgågna sätt där han ska hålla på och nosa dom i nacken och hans pusstävling. Jag får inga goda vibbar från honom alls.
iom det så blir även den nakna kroppen obehaglig och hur han springer omkring i kalsonger och även där är närgången.. Jag hade inte reagerat på det om inte hans beteende varit som det varit.

@LaMirage från mig handlar inte spysmilisarna om att jag tycker Sebastian är äcklig eller obehaglig, det är för att jag har så himla svårt för gullande, vilket gäller alla. På TV eller IRL. Jag tycker att det krystas ut gulligheter på alla möjliga och omöjliga sätt.

Och denna

handlar alltså om att jag har så svårt att förstå varför tittarna ska få följa med typ in i sängkammaren. Sälj inte ut allt TV4!

Sen är nog vi alla väldigt glada över att Sebastian verkar ha hittat en härlig tjej.

Nu har jag inte koll på vem som skrivit vad, men nog har det gått över gränsen i tråden även om inte just ni två har äcklat er över honom. Det är en sak att kritisera icke-samtyckta närmanden och pussar, och en annan sak att håna någon för dennes utseende. Det är inte helt ovanligt att tjejer (verkar av någon anledning vara särskilt vanligt om de är blonderade och har konstgjorda bröst...) får liknande kommentarer när de är med i TV "amen guuud så hon ser ut, tror hon att hon är snygg eller!?!?!". Det är inte mer ok för att det är en kille.

Att Sebastian och Petra ska gifta sig :banana:
Fast det är inte det som står i artikeln inne i blaskan. Utan där står det bara om hurdant bröllop Petra vill att det ska vara den dagen hon ska gifta sig. Inget om något bröllopsdatum såvitt jag kunde se i alla fall.

Fast varje år brukar det ju vara ett par från Bonde söker fru som gifter sig i tv men frågan är bara vilket par det blir i år?

Jag tror Peter och Helen eller Sebastian och Petra.

Fast varje år brukar det ju vara ett par från Bonde söker fru som gifter sig i tv men frågan är bara vilket par det blir i år?

Jag tror Peter och Helen eller Sebastian och Petra.
tja, det kan ju lika gärna bli Mikael och Katarina från förra säsongen...

är det så?

Klas och vadhonnuhette som träffades 2012 gifte sig 2013 och det visades på tv i slutet av det året.

är det så?

Klas och vadhonnuhette som träffades 2012 gifte sig 2013 och det visades på tv i slutet av det året.
Jaha då kanske det stämmer, jag tänkte på Pelle Nyström och hans blonda, jag har för mig att de gifte sig samma år som de medverkade.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
415
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 127
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
25 613
Senast: Mabuse
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tv-programmet Bonde söker fru är nu inne på sin 17:e säsong, och även i år finns en hästbonde med bland de som söker kärleken i tv...
Svar
0
· Visningar
390
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama