Bonde söker fru 2014

Finns det några odds på om det kan vara tv-produktionen och inte Sebastian som ligger bakom Sebastians brist på klädval?

Men det handlar ju om Sebastian! I vilka andra situationer kan man tänka sig honom utan tröja? När han gifter sig? När han skolar in på förskolan? På begravning?

Tycker att du har alldeles för höga krav på stackarn:mad: Klart han slipper ha tröja om det nu är så obehagligt att ha någon form av plagg på överkroppen... :p

Förstod att Jonathan skulle välja Ellen, och egentligen kanske det är tur för Sara. Men jag tror det var ett dumt val.

Men vad skriver ni om,Sebastian och snö?!

Men det handlar ju om Sebastian! I vilka andra situationer kan man tänka sig honom utan tröja? När han gifter sig? När han skolar in på förskolan? På begravning?

På lyxkrogen, med stärkta linnedukar och stearinljuskandelabrar? "- Vaiter! Ve'll have for starter.... a banana shake. And for main course? - Hmmm, vad säger du älskling? Ska vi? Eller kanske... tacos? Nej, inte idag. - A banana shake. And dessert: strawberry ice cream. No no no! I vas just kidding. Banana shake. Shaken, not stirred. Thank you wery much."

På lyxkrogen, med stärkta linnedukar och stearinljuskandelabrar? "- Vaiter! Ve'll have for starter.... a banana shake. And for main course? - Hmmm, vad säger du älskling? Ska vi? Eller kanske... tacos? Nej, inte idag. - A banana shake. And dessert: strawberry ice cream. No no no! I vas just kidding. Banana shake. Shaken, not stirred. Thank you wery much."

Du glömde. Med svart slips, bar överkropp och stolar som står så att bananshaken kan delas i en härlig gemensam mys-slurk-stund.

Tycker att du har alldeles för höga krav på stackarn:mad: Klart han slipper ha tröja om det nu är så obehagligt att ha någon form av plagg på överkroppen... :p
Nämen, nu har du inte förstått alls! Jag ger exempel på flera andra situationer där han kan gå klädlös ;)

:rofl::rofl::rofl:

Förstod att Jonathan skulle välja Ellen, och egentligen kanske det är tur för Sara. Men jag tror det var ett dumt val.

Men vad skriver ni om,Sebastian och snö?!
Precis i slutet på programmet så ser man Sebastian i bar överkropp åka på en snowracer trots att det är snö överallt. Visas bara nån sekund.

Jag gillar helt klart Sara bättre än Ellen men tror kanske att Jonathan och Ellen är lite mer samma skrot och korn. Sara verkar vara för smart för honom, hon kan hitta något bättre ;)

Han sitter nog hemma i soffan nu på onsdagarna och undrar och kliar sig i huvudet "Var är den där skitsnygga t-shirten jag hade på mig i avsnitt 5, glömde jag ta på mig den??"

Jag tror det är produktionsteamet som lurat honom för att få en ny touch på "bonde". Lite som Naken-Janne var i Farmen :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
415
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 127
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
25 613
Senast: Mabuse
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tv-programmet Bonde söker fru är nu inne på sin 17:e säsong, och även i år finns en hästbonde med bland de som söker kärleken i tv...
Svar
0
· Visningar
390
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Halloweenmat
  • Adventskalendertråden 2024
  • Menskopp

Hund, Katt, Andra Djur