Jamen eller hur.... sicken skön samling vi ärhär krävs både skämskudde och spypåse! Men såklart sitter jag klistrad framför rutan i alla fall...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jamen eller hur.... sicken skön samling vi ärhär krävs både skämskudde och spypåse! Men såklart sitter jag klistrad framför rutan i alla fall...
Hmm. Jag känner också väldigt många "vanliga" kristna, men just Kyrie eleison har jag enbart stött på i frireligiösa kretsar. Fast det kan ju vara jag som inte har varit uppmärksam också@lady_vip samma tanke :P Men jag tror inte att just de är kopplat till frikyrka, åtminstone har jag "vanliga" kristna vänner som använder det i texter och sånger. Hon kan ju förstås vara frireligiös ändå.
Allt snack om att "han vill att hon ska satsa, annars väljer han Sara" känns som känslomässig utpressning och som att indirekt sätt att ställa ultimatum. Jag fattar ju att det är ont om tid för känslor att växa fram och att han vill veta lite vart tjejerna står, men alltså, att taktikvälja eller "hota" känns så jäkla fel. Tycker han bättre om Ellen, fine, välj henne och se vad som händer?
Sebastians "här har jag bäddat för oss" fick mig att bli helt kall av skräck. Seriöst. Alltså verkligen seriöst. VEM gör så? Jag har ingen "bara sova med utvalda"-policy men där hade jag sprungit fort som fan åt andra hållet, på ren instinkt. Även om man tänkt sig att nåt sånt kanske kommer hända bäddar man väl ändå i ett gästrum ändå för att inte helt skrämma bort gästen?
Jag kan inte annat än hålla med. Det kändes som att hon också blev tagen på sängen (höhö ) fullständigt när han började visa upp sängen och babbla om att hon skulle flytta in. Jag hade dragit så fort jag bara kunde kan jag säga.
Och barabackadejten hade fått mig att smälta också. Fast jag hade nog velat ha en egen häst () och faktiskt tyckt att det var för tungt för hästen att bära 2 vuxna personer
Det var det enda jag såg egentligenJag tyckte att det var korkat att rida två stycken inte alltför skickliga ryttare på samma häst dessutom utan hjälm
Det kanske lockar till sig samma typ av folk?Mhm. Så Petra tränar också den typen av träning, intressant
Och så fick vi se hans bara överkropp igen. Hör det till sporten kanske?Mhm. Så Petra tränar också den typen av träning, intressant
Och jag fattar inte det, han är ju inte såååå vältränad. Han är ju mest stor och stark på nåt vis.Och så fick vi se hans bara överkropp igen. Hör det till sporten kanske?