Reville
Trådstartare
Haha! TV4 kanske har photoshopat in en tröja på honom i fortsättningen, skakade av bukefalisternas samlade vrede över denna påtvingade och oönskade nakenhet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha! TV4 kanske har photoshopat in en tröja på honom i fortsättningen, skakade av bukefalisternas samlade vrede över denna påtvingade och oönskade nakenhet?
Stackars Sebastian Här går han och tror att alla suktar efter hans kropp och vi baraHaha! TV4 kanske har photoshopat in en tröja på honom i fortsättningen, skakade av bukefalisternas samlade vrede över denna påtvingade och oönskade nakenhet?
Men fan vad jobbigt att se när de vråltrycker läpparna mot varandra i evighet. Att något innerligt kan se så... DUMT utHoppas hoppas hoppas det blir Peter och den ljusa!
Sämst liner i kväll "Följ Sebastians och Petras romaniska grillkväll på TV4.se"
NOOOOOOOOOOO!!!! Vem skulle vilja se det
Det är väl det som är det värsta: Det kommer inte att gå att låta bli att kolla
"Vilja" och "vilja", det var mer som...eh... en ond tvångstanke som jag inte lyckades avvärja. Eller en masochistisk läggning. (han hade kläder på sig fortfarande, alltid något)
Johooodå hur lätt som helst!!Det är väl det som är det värsta: Det kommer inte att gå att låta bli att kolla
Peter o Helene.... Bara hur gulligt som helst ikväll iallafall!
Eller menar jag ? Tänk att de känslorna ligger så nära varandra Eller...? Vad menar jag egentligenJohooodå hur lätt som helst!!
Tänk bara på hångel hångel hångel och så en naken svettig Sebastian som tar en bananshake (alltså - den här kräksmilyn är för dålig att illustrera HUR mycket jag kräks )
Tänk att jag bara måste kolla hur gardinerna sitter just dåMen fan vad jobbigt att se när de vråltrycker läpparna mot varandra i evighet. Att något innerligt kan se så... DUMT ut
Tänk att jag bara måste kolla hur gardinerna sitter just då