Jag vet inte vad det är som gör att jag trots allt fortfarande har hopp om honom. Faktiskt.Jonatan lämnar det lilla goda intryck han gjorde i förra programmet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte vad det är som gör att jag trots allt fortfarande har hopp om honom. Faktiskt.Jonatan lämnar det lilla goda intryck han gjorde i förra programmet
Är du kär?Jag vet inte vad det är som gör att jag trots allt fortfarande har hopp om honom. Faktiskt.
Sch! Avslöja mig inte!Är du kär?
Eller är det bara gården du vill åt...
MEN... nu tog han på sig tröja. Är det ett tecken? Han är bara påklädd med Den Rätta
Mest av allt plågas jag av Sebastians samt Peters rödhåriga dam närgångna beteende. Det är ju rent av fruktansvärt att se
@Kiwifrukt + 1 på allt.
Det förefaller vara fler kvinnor som rasar över den påtvingade nakna överkroppen i kommentarsfältet på FB, och så en kompis till Sebastian som tar honom i försvar med att "han svettas så mycket så att därför går han hellre utan tröja". Själv hade jag nog föredragit att en t-tröja fått absorbera åtminstone en del av flödet (om den byttes någorlunda ofta) än att behöva kramas med en svettig hudkokong i XXXL klistrad runtom sig, eller äta frukost med någon vars svett rinner fritt från kroppen.
Det var väl Karin somvar religös o inte Ida?
Sebastian är hur sliskig som helst
Jonathan är omogen
Erik töntig
Peter verkar gullig o hoppas det blir nått mellan honom o den ljusa kvinnan
Ida hade nån religiös text på sin sänggavel som jag inte kommer ihåg, men jag tänkte "frireligiös" när jag såg den.Det var väl Karin somvar religös o inte Ida?
Vet inte om Karin är troende men Ida har i alla fall pratat om att hon är det.