Vad är det för fel på Jonatan?
Pussas, pussas, pussas, om du pussar miiiiig så pussar jag diiiig..... och nu är det din tur. Fniss fniss. Pusselipuss
Med tanke på hur han har låtit innan trodde jag allt annat än ett präktigt hångel var underkänt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för fel på Jonatan?
Pussas, pussas, pussas, om du pussar miiiiig så pussar jag diiiig..... och nu är det din tur. Fniss fniss. Pusselipuss
Med tanke på hur han har låtit innan trodde jag allt annat än ett präktigt hångel var underkänt
Synd att det var sommarsäsong. Skulle varit kul att se om han gick utan tröja på vintern i Österrike.Väntar med spänning på att se hur mycket kläder han kommer att ha på sig under resan till Österrike.
Synd att det var sommarsäsong. Skulle varit kul att se om han gick utan tröja på vintern i Österrike.
Eller kul, förresten... Det tycker jag ju inte.
Sätter en liten slant på att Jonathan väljer Sara
Jag trodde sjutton på Sara också!
... och så fick Shrek sin Petra. MED tröja på överkroppen, thank you very much. Väntar med spänning på att se hur mycket kläder han kommer att ha på sig under resan till Österrike.
Men Peter och Helene.
Men såg jag rätt? Han åkte pulka snön i bar överkropp???De kunde väl fått åka till Grönland. Bara för att jäklas
Jag med. Sara kändes mer....redo och mogen. Tyckte han verkade ha roligare med henne. Ellen känns väldigt ung.
Alltså, jag började applådera rakt ut, såklart!Hahahahahahahahaha
Bar överkropp på en snowracer
Lite besviken, jag tror ändå att Sara hade passat honom bättre. Men tror att Ellen attraherar mer, därav det valet.Ja och så som han var på Ellen på dejten och försökte tvinga fram kärlek, det kändes inte rätt.. men ack så fel vi hade!
Men nu var han ju halvnaken iaf! Trots snö!
Ellen var tveksam till hans krav på löften. Och kunde uttrycka det. Han behöver nog det.Lite besviken, jag tror ändå att Sara hade passat honom bättre. Men tror att Ellen attraherar mer, därav det valet.
Håller med dig! Sara verkar mer genuin än Ellen och Jonathan betedde sig mognare i Saras sällskap. Men jag tror inte att Ellen och Jonathan håller ihop till nästnästa avsnittet (hur-gick-det-sen-avsnittet).Lite besviken, jag tror ändå att Sara hade passat honom bättre. Men tror att Ellen attraherar mer, därav det valet.