Nu kollade jag
Trist resa Jonathan och Ellen fick förresten. De andras kändes mycket roligare.
Äsch. Riga är mycket bättre än Turkietcharter och besök på ockuperat territorium i Nordirland. Sedan presenterades den lite trist i programmet dock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu kollade jag
Trist resa Jonathan och Ellen fick förresten. De andras kändes mycket roligare.
TV4 hade lagt ut ett filmklipp på sin Facebooksida igår, som visade när Sebastian och Petra gullegullar. Jag kommenterade att det var töntigt, 2 gånger, och dom tog bort båda mina inlägg. Aj aj, man får inte "kritisera" TV4 och deras skyddslingar (läs kassakor)...
Fast det förstår jag att de gjorde. Okej att vi här tycker att Sebastian är läskig och att han borde klä på sig. Men förhoppningsvis kommer han aldrig läsa det... På Facebook känns chansen/risken större att han eller hans anhöriga kommer att läsa det som skrivs och då förstår jag helt klart att tv4 plockar bort sådant de anser opassande.
Man behöver inte alltid uttrycka sitt ogillande. Särskilt inte om det sårar...
Jag jublade när Peter valde Helene (och tycker dessutom att Peter fortsätter plocka pluspoäng på hur han hanterade det med att säga till Anna-Lena (?) innan Linda kom).
Bukefalos är vääääldigt stort, det som skrivs här lär läsas av flera som känner honom. Det räcker ju att han googlar sig själv, så kan han hitta Buke. Tror man att Buke är en skyddad värld, då är man lite "farligt" ute, precis som dom som tror att dom är skyddade bara för att dom har lagt in vissa spärrar på Facebook.
Precis min tanke med!Jag gillar helt klart Sara bättre än Ellen men tror kanske att Jonathan och Ellen är lite mer samma skrot och korn. Sara verkar vara för smart för honom, hon kan hitta något bättre
Men My GOD! Haha, är det en mindre version av Sebastian?
Det måste vara från tiden innan bananerna kom till gården!
Ja, det är han.Jag har också varit i Österrike sommartid, och skriver under på att det var fruktansvärt varmt. Nu var vi förvisso aldrig uppe i bergen på det sättet, men där vi var så var det varmt. Det jag tycker är mest ironiskt var att jag tänkte när Erik fick Turkiet som semestermål att skönt att det var han som fick det och inte Sebastian, Sebastian på badstranden är lite mer än vad mina nerver klarar, och sen kommer klippet med snowracern.
@WBanna, är det Sebastian på den bilden? Han såg ärligt talat bättre ut då, i så fall.
Vad gör bananer med kroppen egentligen... jag borde varna alla i vikt-trådenDet måste vara från tiden innan bananerna kom till gården!
Error.Hittills är Sebastian min favorit! Jag tyckte det var mycket rart med hans omtanke och oro när han hade med sig ett helt lager nytvättade tshirts, ifall han skulle börja svettas floder.