Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst är det konstigt att det finns något så märkligt som högsommar i Österrike.Jösses..... med bar överkropp i Alperna....
Haha, "sängen är nog hållbar" vafaan innebär det?
Rörelseenergin på en så tung kille är väl inte försumbarDet där känns faktiskt som en väldigt framlockad kommentar.
- hur tyckte du sängen såg ut?
- fin...
- verkade den rejäl?
- ja, den hade ju tak och verkade hållbar
Men herregud vad söta Helen och Peter äääär!
Hoppar in lite här. Jag tycker det är så synd att inte Erik lyckades träffa någon, hittils iallafall, han verkar vara en riktig toppenkille med både humor, omtanke och egen drivkraft och det är nästan lite så att jag faktiskt ångrar att jag inte skrev! Var finns dessa killar irl? Men så skulle jag inte klara att vara framför tv-kamerorna heller. Ska bli spännande att se hur det har gått nästa vecka
Skriv till honom nu. När kamerorna slocknat. Han kanske är singel ännu
Har tänkt tanken mer än en gång faktiskt får se sista avsnittet först och bestämma mig efter det om jag vågar eller inte Han har väl säkert många andra brev han gick igenom sen efter inspelningen, men efter sista avsnittet får man ju veta lite mer
Jag läste precis i en ärvd veckotidning från i somras, att det du funderar på var det en tjej som gjorde till han kamel-bonden på Öland, om ni minns han?!Har tänkt tanken mer än en gång faktiskt får se sista avsnittet först och bestämma mig efter det om jag vågar eller inte Han har väl säkert många andra brev han gick igenom sen efter inspelningen, men efter sista avsnittet får man ju veta lite mer
Jag läste precis i en ärvd veckotidning från i somras, att det du funderar på var det en tjej som gjorde till han kamel-bonden på Öland, om ni minns han?!
Dom är ett par nu...
Så Go for it
Nej men så är det ju med alla man ser och blir intresserad av, man vet ju inget alls om personen innan man fått träffas på riktigt och både kan se och känna in personen ifråga. Ibland är det ju så fånigt att ett "fel" röstläge i ens öron kan fälla ett avgörande...Där ser man Det jag tvekar på är ju om det man gillar på tv, också känns likadant i verkligheten. Men det vet man ju inte för ens man setts
Nej men så är det ju med alla man ser och blir intresserad av, man vet ju inget alls om personen innan man fått träffas på riktigt och både kan se och känna in personen ifråga. Ibland är det ju så fånigt att ett "fel" röstläge i ens öron kan fälla ett avgörande...
Man vinner inget om man inte provar... pepp-pepp-pepp
men det kan väl inte vara så svårt att hitta honom på t.ex hitta.se när han heter Erik och bor i PilåsTack Nu har jag en på "G" som jag inte träffat än men blir det inget får jag kanske göra slag i detta vill så gärna se sista avsnittet bara så jag vet läget
tillägg: synd att han har så vanligt namn annars kunde man letat upp han på facebook, hade känts mer avdramatiserat
men det kan väl inte vara så svårt att hitta honom på t.ex hitta.se när han heter Erik och bor i Pilås
Med tanke på både detta http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/bondesokerfru/article19999566.ab och Lindas fråga till dem i blänkaren inför nästa avsnitt (om det funnits någon stund alls då de känt något som kan likna kärlek, typ) så är nog risken minimal att han är ihop med Ida i alla fall.