Bonde söker fru 2014

Har följt hela tråden, och serien såklart. Och nu måste jag dela med mig av våra teorier. Petra berättade ju att hennes bror håller på och tävlar och visat klipp. Jag tror att de har träffats i tävlingssammanhang tidigare och åtminstone haft nån liten kontakt före serien, eller möjligtvis nån gång mellan att ansökningarna startade och uttagningen.

Tror inte heller på att de föll sådär pladask för varandra på bara ett brev och slottet. Hon verkade ju halvt hysterisk när de kramades när de möttes inför picknickdejten.

Jag tror också det! Verkar helt orimligt att båda två skulle falla pladask efter ett brev och ha sett varandra på håll.

Peter verkar jättebra och jag hoppas verkligen det blir något mellan honom och Helen! De verkar passa jättebra ihop, hon känns jordnära och vettig. Den rödhåriga är bara för mycket.

Erik tycker jag så synd om... Han verkar vara en jättefin och bra kille men det blir nog lite för forcerat för honom, han försöker så gott han kan men man kan inte ändra sig på fem sekunder. Det ser ändå ganska lovande ut med Ida inför nästa vecka, hoppas dom får det trevligt och kanske lite mer än så ;)

Jonathan växer faktiskt i mina ögon :) I början var det mest höhö, väldigt omoget och sexistiskt men det är fint att se att han faktiskt tar åt sig och är förmögen att ändra sitt beteende och se att det finns mer än bara utseende. Man kan ju tycka att det borde komma tidigare än vid 27 års ålder men vissa blommar sent ;)

Sebastian som sagt, han och Petra måste ha haft kontakt innan. Jag skulle inte vilja vara i hans skor när han berättar för tjejerna på gården...

Men VARFÖR är allt så jävla cheezy hos Sebastian då:meh: Nu har vi nog hört varenda smörig klyscha som finns tror jag! Gulligulligul......:wtf:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
415
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 127
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
25 613
Senast: Mabuse
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tv-programmet Bonde söker fru är nu inne på sin 17:e säsong, och även i år finns en hästbonde med bland de som söker kärleken i tv...
Svar
0
· Visningar
390
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 30