Jag visste inte förrän för några månader sen.
Har du bott i hus med kabel-TV indraget?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag visste inte förrän för några månader sen.
Jag bor på landet och har bara gratiskanalerna dvs 1246 och sen kunskapskanalen och nån barnkanal.
UTAN boxer. Räcker med bara antenn, men jag saknar verkligen större utbud på tv:n.
Aha! Ja det är mycket möjligtOm du har TV-antenn på taket så har du isf en inbyggd digitalbox i TV:n. Det finns nämligen inget analogt marknät nuförtiden.
åå jag har varit en sån där bortskämd typ med bara en sladd i lägenheten och tillgång till massor av kanaler i flera år och inte tänkte jag på marknätet när jag flyttade ut på vischan igen utan skaffade bara en antenn som sist (många år sen) och ja det funkade ju den här gången medJa jag menar det, bara antenn låter lite klent
Ja, bor i comhemhus sen 2003, haft digitaltv-abonnemang sen 2009 ungefär. Innan hade jag tjock-tv och analoga kanalerna tror jag *dåligt minne*Har du bott i hus med kabel-TV indraget?
...på TV?
Man ska ju bara behöva en digitalbox till dem, inget abonnemang.
Undrar om folk i allmänhet vet om det..?
Hur många kanaler har du?
Jag har inga kanaler just nu, jag köpte mig en smart tv och sade upp Canal digital via parab. Jag har heller ingen box eller antenn. Nu kör jag netflix och play när jag kollar. Tyvärr har jag fastnat i Orange is the new black men det är en annan historia..Hur många kanaler har du?
...på TV?
Man ska ju bara behöva en digitalbox till dem, inget abonnemang.
Undrar om folk i allmänhet vet om det..?
Hur många kanaler har du?