Gör det!Ja. Hoppas på uppföljning. Jag är småsugen att ta anställning på optio för att luska i vad som händer på deras företag man blir ju väldigt nyfiken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör det!Ja. Hoppas på uppföljning. Jag är småsugen att ta anställning på optio för att luska i vad som händer på deras företag man blir ju väldigt nyfiken.
Tror jag saknar kunskaperna de önskar tyvärr annars hade jag gladeligen uppdaterat er om vad de håller på med.Gör det!
Vad synd! Hade varit spännande med en bukespion ju!Tror jag saknar kunskaperna de önskar tyvärr annars hade jag gladeligen uppdaterat er om vad de håller på med.
Tror jag saknar kunskaperna de önskar tyvärr annars hade jag gladeligen uppdaterat er om vad de håller på med.
Du kan ju säga till nuvarande ag och fk att du får hjälp av bukefalister med spioneriernaJag blir också lite sugen.
Men tror att både Försäkringskassan och min nuvarande arbetsgivare skulle ha åsikter.
Du kan ju säga till nuvarande ag och fk att du får hjälp av bukefalister med spionerierna
Det hade kunnat bli ett mycket intressant arbete!Får ta tag i det när jag är klar med sjukskrivningen. Kanske kan skriva något om det som examensuppgift till magisterkursen (juridik för socialt arbete).
Det hade kunnat bli ett mycket intressant arbete!
Får ta tag i det när jag är klar med sjukskrivningen. Kanske kan skriva något om det som examensuppgift till magisterkursen (juridik för socialt arbete).
Och det är stora pengar det handlar om, nära nio miljoner i vinst förra året när jag kollade företaget Optio.Det tror jag med. Dels för att företaget och förvaltaren gjort liknande saker tidigare och gått över sina befogenheter där de tjänat pengar (och fått betala skadestånd).
Men också för att det är ett vinstdrivande företag. De håller inte på med detta för den goda sakens skull.