U's Julklappstråd!

Har 3-4 julklappar kvar. Än så länge har jag fått detta:
Set med benskydd från Lami- cell.
Neopren/multistövel.
Pengar.
Sf- bio presentkort.
Pyjamas :love:
Lush produkter.
Bodyshop produkter.

Jag är supernöjd redan nu, tycker det bästa är att ge :-D

Jag är i stort sett nöjd med mina klappar :)
- två fina armband i stål täckta med silver och roséguld(?) av pappa, blev glatt överraskad då han hade köpt dem själv och vi brukar inte ha riktigt samma smak :D
- Ett par tröjor av mamma, den ena dock ska bytas om jag får syn på något bättre och den andra ev en storlek större (får hålla band på mig för att inte använda den nu då jag äälskar den) men är tvärnöjd ändå :)
- En vaarm halsduk av syrran som har virkat den själv och sedan duschkräm, parfym och body butter i samma doft :love:
- Ett par böcker som jag inte bryr mig så mycket om egentligen :angel:
- En ny eltandborste av faster, precis vad jag behövde! Och nu är mitt tandkött väldigt ömt :p
- En ansiktskräm (av katten men misstänker att mamma ligger bakom ;)) som jag önskade mig, hoppas på att den ska utföra det den lovar!
- En typ mixer av mamma, som jag mindes att jag hade sett på tv för längesedan och tänkt att en sån skulle man ha :D mest tänkt för att göra smoothies i men går att använda till en hel del :love:

Nu har jag väl glömt något men känner mig nöjd och glad att de verkade gilla mina julklappar till dem! Säkert beror det också på att jag älskar min familj så då kan det ju inte gå fel :love:

Och idag blir det vår andra julafton, nu med brorsan och hans familj (plus syrran igen) - blir härligt då hela gänget är så roliga :love:

Har 2 av 3 julfiranden avklarade, har ett till idag, men är jätte tacksam och glad för det jag fått hittills!

* En super snygg handväska i ljust brunt läder
* 3 Fantasy böcker
* En mysig tröja, sametstights och en pyjamas.
* Pengar
* Mikro
* Handdukar och bäddset
* En necessär fylld med borstar och saxar till pälsvården av hundarna!
* Boken " hunden som skäms" ( Velat ha den men inte önskat, så blev super glad!
* Och så det aallra aaaallra bästa, genom aaalla tider, EN POPCORNMASKIN!!:love:

Är verkligen super glad för alla fina klappar som låg under granen till mig:D

Mest fått pengar och presentkort i år. Sen hemstickade tofflor, godis, mysig stalltröja + strumpor. Sen har jag beställt en ny säng i julklapp åt mig själv, köpt ny mobil på mellandagsrean. Råkade visst spräcka skärmen på den gamla :angel:

Liknande trådar

Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 809
Senast: Oh_really
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 504
Senast: Acto
·
Tjatter 87 dagar till julafton så det är i mitt tycke hög tid för en julklappstråd! Här tänkte jag att vi kan samla förslagsförfrågningar och...
Svar
7
· Visningar
575
Senast: Bluefish
·
Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 146

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka