Fyra dagar kvar till jul och jag fick min första julklapp igår så tycker det är dags för en julklappstråd! Har ni fått några julklappar än?
Jag har fått en tatueringsmaskin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fyra dagar kvar till jul och jag fick min första julklapp igår så tycker det är dags för en julklappstråd! Har ni fått några julklappar än?
Jag har fått en tatueringsmaskin.
Jag har gömt alla julklappar inne i sonens rum och gillrat en snillrik fälla så att det inte går att plocka fram dem utan att det låter en jäkla massa. I år ska jag inte tvinga maken att öppna sina klappar innan julafton, jag ska inte ...
Mitt största problem är inte att jag vill öppna mina egna julklappar. Det är att jag vill att maken ska öppna sina, så att han inser vilka fantastiska saker som jag har hittat åt honom ...Hahah! Jag gillar att flera av er gillrar fällor för att hålla er borta från julklapparna, ni är förebilder för mig!
Ur & Penn! De har jättefina klockor just nu Vi köpte denna men med silverfärgad tavla i stället för koppar, och med lite mörkare läderband, till min morbrorGud vilken snygg klocka @LindgrenV! Var har han köpt den, vet du det? Jag ska önska mig en klocka i examenspresent och den där ser ganska perfekt ut...
Gud vilken snygg klocka @LindgrenV! Var har han köpt den, vet du det? Jag ska önska mig en klocka i examenspresent och den där ser ganska perfekt ut...