Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Usch, vad kommer hända nu? Kommer barnen kunna behålla kikaren för elaka tanterna? Och kommer Eva och Stefan lyckas ta sig ut ur rummet? För det är väl ingen som vet var de är?
Det fanns ju fönster i rummet som Eva och Stefan är inlåsta i. Bara att sopa en stol eller skrivbordet genom fönstret och ta sig ut den vägen. (Och för övrigt, hur ofta rör sig majoriteten av nutidens människor någonstans utan mobiltelefon på sig?)
Å, dumma systrarna på hotellet, otäcka är dom! Men heja Bianca, vad häftigt att maskens magi hjälper henne. Men jag hoppas man kommer få se mera av Bert och Fatima, så man får ett riktigt avslut där, vad händer med dem liksom?
Bra kalender, nu ska de bara hitta blomman! =D
Jag vidhåller nog min åsikt från första avsnitten. Den var klart godkänd så pass att det var intressant att se den till slutet, men just julstämningen var rätt obefintlig och lite trist att en del karaktärer inte fick knytas ihop i slutet. Tycker nog egentligen att slutet var det sämsta med kalendern.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.