Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag har köpt en julklapp som mottagaren ev kommer byta, då måste prislappen sitta kvar? Eller kan jag ta bort den där priset står?
Svar
3
· Visningar
842
Senast: GotAsecret
·
Äldre Kan man på något sätt hitta statistik på en specifik tråd om vem som har skrivit mest resp. minst i tråden? :):confused:
Svar
1
· Visningar
308
Senast: cili
·
Äldre nån som vet om FK betalar ut innan julafton?
2 3
Svar
42
· Visningar
3 172
Senast: Sonic76
·
Äldre Jag köpte ett par byxor i slutet augusti detta året, och har alltså haft byxorna i ca 4 månader. Det är ett par jeansliknande svarta...
Svar
11
· Visningar
5 223
Senast: svea
·
Äldre Hade ett ljus som rann...och allt hamnade på mitt, inte så släta, trägolv :mad: Hur får jag lättast bort stearinet?
Svar
4
· Visningar
6 532
Senast: karindk60
·
Äldre Var kan man hitta djupa ramar i olika storlekar? Med svart ram! Alltså ramar som har ett par centimeter mellan glaset och baksidan...
Svar
9
· Visningar
3 978
Senast: cili
·
Äldre Ursäkta den knepiga rubriken men det är det jag är rädd för! Jag ska flyga Kastrup - kristiansand Norge nästa fredag, och kommer ha...
2
Svar
29
· Visningar
3 445
Senast: Girasol
·
Äldre Jag funderar på om jag skulle hyra ut ett rum. Jag har själv hyrt rum en gång i tiden och visst, det var väl inte det roligaste men det...
2
Svar
20
· Visningar
2 572
Senast: Mia_R
·
Äldre I KDs desperata röstfiske försöker man nu sno väljare från SD. Genom skärpta regler för asylsökande vill man komma över...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 738
Äldre Räddningspersonal m fl rekommenderar ju att man har ett eller flera ICE(In Case of Emergency)-nummer inlagda i mobilen, så att de vet...
2
Svar
32
· Visningar
2 786
Senast: Gnist
·
Äldre Planerar att sälja min bil för att jag har bytt till en större som jag använder som dragbil. Tanken är att sälja den privat. Det är...
Svar
16
· Visningar
2 068
Senast: Wembley
·
Äldre Jaa, som rubriken säger.. Har varit medlem här i över tio år tror jag, men de senaste åren har jag knappt varit aktiv alls (mer än varit...
18 19 20
Svar
395
· Visningar
13 986
Senast: Silkisif
·
Äldre Så var det igång igen, paradise hotel! Vad tycker ni om första avsnittet? Kommer ni följa programmet? Förra säsongen var grym, tror ni...
39 40 41
Svar
819
· Visningar
56 787
Senast: Sleepan
·
Äldre 4 vuxna personer i typ 25-35 års-åldern, möjligen med respektive om det passar. 1 dag inklusive resor - typ Västra Götaland-regionen med...
Svar
11
· Visningar
564
Senast: Killaloe
·
Äldre Ja, det gör ju jag har jag förstått nu efter drygt en vecka. Det är riktigt intressant, är "bara" 11 år sedan jag senast bodde i en...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 452
Senast: Rosett
·
Äldre Jag ska köpa en tröja till min stallägare från Ginas GP kollektion. Hon är ganska liten, har storlek 36 har jag snokat fram. Själv har...
Svar
5
· Visningar
699
Senast: Bison
·
Äldre Idag har vi en hörnsoffa i fuskskinn, den har sett betydligt bättre dagar och ibland tror jag att den mest hänger ihop på ren vilja :o...
Svar
3
· Visningar
538
Senast: Bexzor
·
Äldre Hur i hela friden får jag amazon.de att vilja skicka saker till mig. Det är något fel på adressen säger den (tror jag) och jag vetefan...
Svar
18
· Visningar
2 439
Senast: cirkus
·
Äldre Jag skaffade ett instagramkonto i somras och har lagt upp några bilder, men helt ärligt, vad är poängen med Instagram? Jag trodde jag...
Svar
19
· Visningar
1 315
Senast: Snurrfian
·
Äldre Den senaste tiden har mitt fb-flöde börjat med de här obegripliga länkarna. En händelse som beskrivs, ett "You will never believe what...
2
Svar
25
· Visningar
2 492
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar