Någon som vill snacka lite skit?

Kl
Här sitter jag här och ögonen går i kors! Intensiv vecka, men attans vad kul de är på nya praktiken och de passar mig verkligen som handen i handsken! :love: Fina ponnyer och härliga djur överhuvudtaget. Stiftat bekantskap med Mini Grisar för första gången i mitt liv, de är rätt roliga faktiskt och Alpackor haha! :D Snart uppkörning också och nu ska jag fasiken fixa detta!

Kl
Här sitter jag här och ögonen går i kors! Intensiv vecka, men attans vad kul de är på nya praktiken och de passar mig verkligen som handen i handsken! :love: Fina ponnyer och härliga djur överhuvudtaget. Stiftat bekantskap med Mini Grisar för första gången i mitt liv, de är rätt roliga faktiskt och Alpackor haha! :D Snart uppkörning också och nu ska jag fasiken fixa detta!

Hejja hejja! :) Själv tog jag sömnmedel igår för första gången på ett tag eftersom jag sover så lite numera. Tänkte att det nog kan vara bra att sova ut ordentligt någon gång då och då iaf ;) Men shit mitt huvud är fortfarande som gröt haha så nu ska här hinkas kaffe. Annars har jag en j-la huvudvärk som är på snudden till migrän. Inne på tredje dagen nu. Brukar aldrig ens ha huvudvärk öht typ så är ovan detta men men får hoppas det går över snart :) Helgen lär m.a.o bli lugn.

Haha ja är rätt uttråkad just nu men måste städa innan dammråttorna anfaller höhö. Lyssnar på julmusik och ser snön falla ute äntligen :D

Nej de gör ju inte de men de förökar sig fort som satan här hemma haha! :laugh: Mamma kommer troligtvis i veckan så måste städa innan dess iaf ;)

Jag är så arg så arg så arg..!
Igår anmälde jag en film på folk som kört ihjäl sig, någons huvud var av, någon hade fått benet kapat och någon ansiktet helt bortskrapat. Säkert var där fler, men jag kan inte se så mycket.. Jag anmälde, och reagerade på att det inte fanns någon riktigt lämplig kategori att lägga anmälningen i. Nåväl.

Idag får jag tillbaka anmälan: Filmen får vara kvar. Det har visserligen fått en varningstext, men vad i helvete... ursäkta språket....
Bröst är inte okej. Fruktansvärda scener? Jamen, vi på facebook har ju tagit bort policyn om irriterande och smaklöst innehåll, så det är inget problem.

:rage::rage::rage::rage:Jag är SÅ ARG:rage::rage::rage::rage::cry:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 594
Senast: manda
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 764
Senast: Cocos
·
Hundhälsa Har senaste veckorna funderat lite över vår hunds mat- och sömnklocka. Hon blev 10 månader häromdagen (vallhundsras) och har sedan...
Svar
7
· Visningar
3 823
Senast: Sleepan
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 590
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar