Någon som vill snacka lite skit?

Funderar även på varför en på jobbet ringde mig igår. Ingen på mitt jobb har mitt nummer. Alltså har den sökt fram det.

Ring tillbaka och fråga, kanske? :D Kanske ville att du skulle hoppa in och jobba? Du har säkert sagt vad du jobbar med, men minne guldfisk här (?).

Någon ringde mig från hemligt nummer fyra gånger halv ett på natten för några dagar sedan. Hade på ljudlöst, typiskt, för är så nyfiken på vem tusan det kan ha varit! Inte hört nåt mer sen dess så :p

Du kan göra mig sällskap, jag skall inte göra ett skit idag om jag inte vill. Just nu ligger jag i sägnen och äter godis.
Jag måste renskriva föreläsningsanteckningar och läsa ikapp det jag missat när jag varit sjuk. Inte det minsta roligt, någonstans. Men tentan är redan nu på fredag så jag har inte mycket till val :(
Egentligen vill jag mest baka lussebullar.

Nu blir det kaffe, för nu börjar jag känna mig seg, men nu är inte läge att lägga sig och sova kan jag tycka.. utebliven sömn under natten el icke :wtf: hatar att sova under dagen. Och kommer ju inte göra mitt case inför kommande natt lättare heller så ;)

Ring tillbaka och fråga, kanske? :D Kanske ville att du skulle hoppa in och jobba? Du har säkert sagt vad du jobbar med, men minne guldfisk här (?).

Någon ringde mig från hemligt nummer fyra gånger halv ett på natten för några dagar sedan. Hade på ljudlöst, typiskt, för är så nyfiken på vem tusan det kan ha varit! Inte hört nåt mer sen dess så :p
Vi har stängt på helgerna. ;) Sen har den inte ens jobbat en månad än. Men den svarade på mitt sms nu, personen var nog ganska full igår... Får fråga imorgon. ;)

Förstår att du är nyfiken. Det hade jag med varit!

Tiger,Tiger
Sänder På Tusen Kanaler
Puppan
Bombay Baby
Mina År Med Bin Ladens
Min Dotter Amy
Alltid För Er

...och lite andra "Sanna berättelser", kommer inte ihåg allt jag beställde såhär på rak arm nu. Brukar slå på stort när jag väl beställer, är ju så billigt med pocketböcker ;) Så slipper jag beställa så ofta. Läser mycket. Och i princip endast berättelser ur verkligheten. Har väl typ kanske 15-20 romaner av 250 böcker el nåt sånt ;)

Happ. Varit uppe sen strax innan sex. Hunnit med att gå på en morgonpromenad på cirkus en halvtimme, hinkat kaffe, gjort en minor ommöblering, plockat undan lite här hemma, slösurfat och läst lite.. Är så uttråkad just nu! Sambon kom hem från jobbet halv tre i natt så han sover som en stock :p

Ska iaf träffa en kompis vid elva - tolv nångång så ska vi gå på en promis (i regnet, tydligen) så tänkte jag bjuda upp henne på en kopp rabarberté efteråt.

Vad gör ni andra? Planer för dagen? Misstänker jobb och praktik men ;) Själv är man ju hälften sjukskriven, hälften arbetslös. Suck. Vill verkligen ha ett jobb nu när jag mår så mycket bättre igen! Booooring.

Anyways, ha en bra dag!

Jag var hos läkaren imorse o blev sjukskriven 100% pga graviditetskrämpor. Så jag är hemma hela dagen typ!

Happ. Varit uppe sen strax innan sex. Hunnit med att gå på en morgonpromenad på cirkus en halvtimme, hinkat kaffe, gjort en minor ommöblering, plockat undan lite här hemma, slösurfat och läst lite.. Är så uttråkad just nu! Sambon kom hem från jobbet halv tre i natt så han sover som en stock :p

Ska iaf träffa en kompis vid elva - tolv nångång så ska vi gå på en promis (i regnet, tydligen) så tänkte jag bjuda upp henne på en kopp rabarberté efteråt.

Vad gör ni andra? Planer för dagen? Misstänker jobb och praktik men ;) Själv är man ju hälften sjukskriven, hälften arbetslös. Suck. Vill verkligen ha ett jobb nu när jag mår så mycket bättre igen! Booooring.

Anyways, ha en bra dag!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 594
Senast: manda
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 764
Senast: Cocos
·
Hundhälsa Har senaste veckorna funderat lite över vår hunds mat- och sömnklocka. Hon blev 10 månader häromdagen (vallhundsras) och har sedan...
Svar
7
· Visningar
3 823
Senast: Sleepan
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 590
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar