Någon som vill snacka lite skit?

Kan inte din mamma ta med lillen till lekparken ett par timmar eller så då? Så du får lite pluggtid i lugn och ro
Haha den dagen det händer så ska jag försöka fota grisarna som flyger ;)
Det lär snarare bli jag som får gå ut i lekparken och finna pluggro där. Att skolan blir extremt lidande pga den här situationen finns ingen förståelse för, tyvärr

Haha den dagen det händer så ska jag försöka fota grisarna som flyger ;)
Det lär snarare bli jag som får gå ut i lekparken och finna pluggro där. Att skolan blir extremt lidande pga den här situationen finns ingen förståelse för, tyvärr
Vad trist.
Finns det ingenstans du kan åka då och få lite ro?
Biblioteket? Skolan? Nån kompis?

Vad trist.
Finns det ingenstans du kan åka då och få lite ro?
Biblioteket? Skolan? Nån kompis?
På bibliotek har jag svårt att varva ner, det blir så knäpptyst.
Skolan ligger över 2h resväg bort :(
Skulle ha svårt att fokusera hemma hos en kompis också, umgås inte med någon annan som pluggar så det skulle bli himla konstigt att lägga upp böckerna där

Nerå gick och la mig tidigt och somnade sött haha. Var ap trött efter denna intensiva vecka med plugg av körkortsteori! Snart en vecka kvar till uppskrivning :crazy:

@MayGrace Det går nog bra om du redan börjat plugga! Jag pluggade typ inget och kuggade första :p men det kostar ju inte så mycket att skriva teorin!

Jag dricker kaffe och kollar på vetenskapens värld. Ska med föräldrarna och handla lite grejer till nya lägenheten, behöver en matta till vardagsrummet och gardiner till alla rum ;) och en ny lampa i sovrummet. Så behöver bil :D Tänkte jag skulle hämta nackstöden jag beställt till soffan, men såg kl 11.57 att de bara har utlämning 10-11.30 i butiken på lördagar :mad: Whats up with that?! De har ju öppet hela dagen......

Jorå hållit på till och från hela sommaren så de ska nog gå får jag hoppas :laugh: Dricker kaffe o lyssnar på så mycket bättre :up:

Kl
gah skrev upp i måndags klarade men kuggade på uppkörningen blev för nervös. Hjärnsläpp totalt. Nu har mitt körkortstillstånd gått ut så fått krångla med de igår. Även upptäckt att jag kommer behöva glasögon när jag kör bil och läser o sånt haha varför går de så yppligt bra för mig jämt :devil:

Kl
gah skrev upp i måndags klarade men kuggade på uppkörningen blev för nervös. Hjärnsläpp totalt. Nu har mitt körkortstillstånd gått ut så fått krångla med de igår. Även upptäckt att jag kommer behöva glasögon när jag kör bil och läser o sånt haha varför går de så yppligt bra för mig jämt :devil:

Tråkigt! Men mellan raderna verkar du ändå ganska positiv, du fixar det nästa gång right :) Lycka till!

Haha jagar transportstyrelsen nu, de blir inte av med mig för ens de gdk ett nytt och snabbt ska de gå. De har bara krånglat hitills så är rätt förbannad och trött på allt.
Där i mot har jag beställt två par brillor nu, sicken skillnad när man skulle läsa! När de kommer så kanske man kan läsa böcker igen förhoppningsvis! Dock anser jag att jag ser ut som en professor i brillor haha :laugh:

Vad gör ni nu under helgen? =)

Igår blev det lite vin, tända ljus och god mat här hemma med sambon. Idag har jag inte orkat ta mig för någonting direkt hehe. Ligger fortfarande på soffan i morgonrocken och dricker te ;) Ska snart fortsätta glo på "The Middle" säsong 5. Roligaste serien ever!! :D

Imorn får det bli en långpromis och ev svänga förbi en kompis. El ta med henne på promisen :p Måste ta tag i att skicka in lite jobbansökningar också.

Slappar snart slut på de så passar på :D fått en rätt intressant praktikplats som motsvarar min utbildning börjar på måndag. Bra dessutom att jag känner människan sedan innan gör de iaf lite lättare känns de som. Sen har jag en magnetröngten att göra på onsdag.:yuck:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 594
Senast: manda
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 766
Senast: Cocos
·
Hundhälsa Har senaste veckorna funderat lite över vår hunds mat- och sömnklocka. Hon blev 10 månader häromdagen (vallhundsras) och har sedan...
Svar
7
· Visningar
3 823
Senast: Sleepan
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 590
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar