Men fanskapet är två nu, och det är nu jag behöver kunna fokusera på att sova om nätterna och plugga på dagarnaman får tänka att det kommer bli bättre.
De är inte två jämt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men fanskapet är två nu, och det är nu jag behöver kunna fokusera på att sova om nätterna och plugga på dagarnaman får tänka att det kommer bli bättre.
De är inte två jämt
Kan inte din mamma ta med lillen till lekparken ett par timmar eller så då? Så du får lite pluggtid i lugn och roMen fanskapet är två nu, och det är nu jag behöver kunna fokusera på att sova om nätterna och plugga på dagarna
Haha den dagen det händer så ska jag försöka fota grisarna som flygerKan inte din mamma ta med lillen till lekparken ett par timmar eller så då? Så du får lite pluggtid i lugn och ro
Vad trist.Haha den dagen det händer så ska jag försöka fota grisarna som flyger
Det lär snarare bli jag som får gå ut i lekparken och finna pluggro där. Att skolan blir extremt lidande pga den här situationen finns ingen förståelse för, tyvärr
På bibliotek har jag svårt att varva ner, det blir så knäpptyst.Vad trist.
Finns det ingenstans du kan åka då och få lite ro?
Biblioteket? Skolan? Nån kompis?
Vad ska man köpa för dator?
Kl
gah skrev upp i måndags klarade men kuggade på uppkörningen blev för nervös. Hjärnsläpp totalt. Nu har mitt körkortstillstånd gått ut så fått krångla med de igår. Även upptäckt att jag kommer behöva glasögon när jag kör bil och läser o sånt haha varför går de så yppligt bra för mig jämt