Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Djur massor av djur fast mest hästar Passar mig prima!
Idag är de en bra dag. De har gdk mitt körkortstillstånd utan krångel och paket kommer till mig idag
En ny tassimo Min sambo beställde när de var extra pris på dem! Har en nu men ville ha en sån som jag hade innan då den passar bättre in i vårt lilla kök Den som jag har nu har vi köpt på blocket! Själv måste jag läsa ikapp lite nu när jag äntligen kan läsa Hämtade ut mina glasögon i veckan!
Haha min sambo släpper jag gärna inte lös i köket om jag inte vill att de ska se ut som ett bombnedslag sen haha han lyckas alltid stöka till så
Varför måste livet vara så komplicerat. Vill inte såra någon. Men kommer antagligen göra det.
Har ju inte lovat något till han. Men vill inte såra honom. Han är jättetrevlig och snäll. Men jag kommer antagligen inte få känslor för honom.Vaffö? Ja, man kan inte alltid glida fram på en räkmacka tyvärr
Jag vet! Men det är svårt ändå.Nej, men vad tusan, det hör ju till vanligheterna här i dagens samhälle.. Man kan ju inte gå och få känslor för var och en man råkar på Det är ju sådant man får luska reda på genom att träffas, umgås och lära känna varandra. Snällast, ärligast och mest rätt att göra det som känns bäst för just dig Och att gå runt och lova massa saker innan man är 100% säker är ju bara dumt, så det var ju bra gjort
Lycka till! Det finns fler fiskar i sjön och både han och du kommer säkerligen hitta någon ni passar bättre med isf!
Vettigt? Ska man göra sånt också?Jag har sovit över tio timmar nu. men jag är mest stentrött hela tiden. Har inte gjort något vettigt på hela veckan.
Ibland kanske. Städa lägenheten, laga mat mm.Vettigt? Ska man göra sånt också?
Usch, påminn mig inte. Jag är mest sugen på att slänga mig i sängen, hålla för öronen och säga "lalalalalalala BIIIINGOOOOO"Ibland kanske. Städa lägenheten, laga mat mm.
Är trött på att krascha i sängen direkt efter jobbet nu...