Någon som vill snacka lite skit?

Idag är de en bra dag. De har gdk mitt körkortstillstånd utan krångel och paket kommer till mig idag ;)

Ok gött! Vadå för paket? Nyfiken ;) Får också paket :D Men måste vänta till farsan kan komma med mig och hämta ut dom (tillfälligt av med körkortet *hrm*). Eller alltså, kan gå dit själv, men kan inte ta hem dom hit, för är julklappar till sambon så kan inte förvara det här hemma = farsan får ta med dom ut på vischan så länge :)

Ska snart beställa nya böcker också så då blir det mer paket, men till mig ;)

En ny tassimo ;) Min sambo beställde när de var extra pris på dem! Har en nu men ville ha en sån som jag hade innan då den passar bättre in i vårt lilla kök :) Den som jag har nu har vi köpt på blocket! Själv måste jag läsa ikapp lite nu när jag äntligen kan läsa :) Hämtade ut mina glasögon i veckan!

En ny tassimo ;) Min sambo beställde när de var extra pris på dem! Har en nu men ville ha en sån som jag hade innan då den passar bättre in i vårt lilla kök :) Den som jag har nu har vi köpt på blocket! Själv måste jag läsa ikapp lite nu när jag äntligen kan läsa :) Hämtade ut mina glasögon i veckan!

Okej, det var jag tvungen att googla haha. Ingen aning om vad det var! Men nu vet jag :D Själv hämtade jag ut en gitarr till sambon då han nämnt några ggr för längesen att han så gärna vill lära sig spela och kokboken "Swedish Cakes And Cookies" då han fått någon fetisch för att baka helt plötsligt - som alltså får bli årets julklappar :) Själv är jag då inte överförtjust i att baka (men älskar att laga mat :love:), men vågar då inte släppa honom lös såhär i början.. Han har lixom aldrig bakat i hela sitt liv förut så vi har mjukstartat med smulpaj, äppelpaj, chokladbollar, kladdkaka och sockerkaka ;) Näst på listan får nog bli kärleksmums, cheesecake och morotskaka..

Haha min sambo släpper jag gärna inte lös i köket om jag inte vill att de ska se ut som ett bombnedslag sen :grin: haha han lyckas alltid stöka till så :mad:

Nej, men vad tusan, det hör ju till vanligheterna här i dagens samhälle.. Man kan ju inte gå och få känslor för var och en man råkar på ;) Det är ju sådant man får luska reda på genom att träffas, umgås och lära känna varandra. Snällast, ärligast och mest rätt att göra det som känns bäst för just dig :) Och att gå runt och lova massa saker innan man är 100% säker är ju bara dumt, så det var ju bra gjort :)

Lycka till! Det finns fler fiskar i sjön och både han och du kommer säkerligen hitta någon ni passar bättre med isf!

Idag har jag lite idétorka på vad man ska hitta på.. Får nog ta och dammsuga, och gå på min dagliga promenad nu när det är viktminskning på G.. Så ska jag göra en kasslersallad.

Men det tar ju inte hela dagen ;) Sover knappt i dessa tider tydligen! Somnade efter fyra imorse och var uppe nu vid åtta. I torsdags sov jag inte på hela natten, var vaken hela fredagen, och drogade mig med extra mycket sömnmedel på fredagskvällen och somnade väl runt elva. Vaknade halv tre på morgonen och var uppe igen :meh:

But well, well, hellre extra energi än noll energi som när jag var deprimerad och kunde sova 15 - 18 tim/dygn O_o

Nej, men vad tusan, det hör ju till vanligheterna här i dagens samhälle.. Man kan ju inte gå och få känslor för var och en man råkar på ;) Det är ju sådant man får luska reda på genom att träffas, umgås och lära känna varandra. Snällast, ärligast och mest rätt att göra det som känns bäst för just dig :) Och att gå runt och lova massa saker innan man är 100% säker är ju bara dumt, så det var ju bra gjort :)

Lycka till! Det finns fler fiskar i sjön och både han och du kommer säkerligen hitta någon ni passar bättre med isf!
Jag vet! Men det är svårt ändå.:arghh:

Jag har sovit över tio timmar nu. :D men jag är mest stentrött hela tiden. Har inte gjort något vettigt på hela veckan. :cool:

Funderar även på varför en på jobbet ringde mig igår. Ingen på mitt jobb har mitt nummer. Alltså har den sökt fram det.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 594
Senast: manda
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 766
Senast: Cocos
·
Hundhälsa Har senaste veckorna funderat lite över vår hunds mat- och sömnklocka. Hon blev 10 månader häromdagen (vallhundsras) och har sedan...
Svar
7
· Visningar
3 823
Senast: Sleepan
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 590
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar