Någon som vill snacka lite skit?

Har så mycket bättre på i bakgrunden medans jag sitter vid datorn, trevligt sällskap när man är ensam hemma. Sambon jobbar i vanlig ordning :sneaky: Aja tur nån drar in pengar här hemma :laugh::grin:

Slår nåt slags kaloriintagsrekord idag tror jag. Men det är ju trots allt lördag, då borde det väl vara lite mer okej än annars? ;)

Vad har ni gjort tidigare idag?

Jösses, det borde jag också göra (eller nej, jag är inte överviktig, men det skulle inte skada att byta ut en del fett mot muskler).
Det är inget att rekommendera.;) väger normalt 63kg till mina 178 cm... Så borde verkligen gå upp dem igen.

Slutat liksom äta när jag mår dåligt.:(

Lyssnar på Celine Dion, blir alltid alldeles fascinerad den människan. Galet vacker och helt fantastisk röst.
Gaaah jag vill också kunna sjunga så :p

Vadå menar du att tvååringar låter? :p (min yngsta är 2, förstår precis vad du menar)
Jag blir dum i huvudet på det här. Imorse ville jag ta en kanelbulle, köra ner den i halsen på nämnda barn och tejpa igen munnen med silvertejp. Jag lät bli.
Det ylas från halv åtta på morgonen till tolv på natten. Är det olagligt att krossa ner sömntabletter i ungens välling? (obs, jag är inte seriös med detta, så ingen tror att det är något jag allvarligt funderar över)

Det bästa med barn är när man får åka hem igen.:angel:;)
Den här bor ju hemma hos mamma på heltid, och jag får inte min lägenhet förrän om två veckor (jag bor alltså här tillfälligt, strax över 2 mån totalt). Det ska ta mej fan bli det bästa som hänt i hela mitt liv!

Buketräff låter kul! Vart är det du bor?

Jag blir dum i huvudet på det här. Imorse ville jag ta en kanelbulle, köra ner den i halsen på nämnda barn och tejpa igen munnen med silvertejp. Jag lät bli.
Det ylas från halv åtta på morgonen till tolv på natten. Är det olagligt att krossa ner sömntabletter i ungens välling? (obs, jag är inte seriös med detta, så ingen tror att det är något jag allvarligt funderar över)
:p man får tänka att det kommer bli bättre.
De är inte två jämt ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 594
Senast: manda
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 768
Senast: Cocos
·
Hundhälsa Har senaste veckorna funderat lite över vår hunds mat- och sömnklocka. Hon blev 10 månader häromdagen (vallhundsras) och har sedan...
Svar
7
· Visningar
3 823
Senast: Sleepan
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 590
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar