Det verkar vara en intressant blandning!Vad tycker du om artisterna i år?
Loves tolkning var himla bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det verkar vara en intressant blandning!Vad tycker du om artisterna i år?
Själv vet jag inte vilka hälften av artisterna är.Det verkar vara en intressant blandning!
Loves tolkning var himla bra!
Jösses, det borde jag också göra (eller nej, jag är inte överviktig, men det skulle inte skada att byta ut en del fett mot muskler).@cili du kan få skicka hit lite av dina kalorier du har ätit. Vägde mig idag, har gått ner fyra kilo på två veckor...
Haha så kände jag också först. Men kom fram till att det bara är Love och hon blonda äldre kvinnan jag inte känner till alls. Men Love gör fint intryck han!Själv vet jag inte vilka hälften av artisterna är.
Det är inget att rekommendera. väger normalt 63kg till mina 178 cm... Så borde verkligen gå upp dem igen.Jösses, det borde jag också göra (eller nej, jag är inte överviktig, men det skulle inte skada att byta ut en del fett mot muskler).
Oj, jag väger nåt liknande och är 10 cm kortare. Kom hit och ät oreo mud cake med detsamma!Det är inget att rekommendera. väger normalt 63kg till mina 178 cm... Så borde verkligen gå upp dem igen.
Slutat liksom äta när jag mår dåligt.
Vadå menar du att tvååringar låter? (min yngsta är 2, förstår precis vad du menar)@Mirre
Hellre Celine Dions ylande än en tvåårings. Jag blir så jääääävla less. Ge mig min egen lägenhet nuuuuuu!!!
Hade jag varit närmare hade jag kommit direkt!Oj, jag väger nåt liknande och är 10 cm kortare. Kom hit och ät oreo mud cake med detsamma!
Jag blir dum i huvudet på det här. Imorse ville jag ta en kanelbulle, köra ner den i halsen på nämnda barn och tejpa igen munnen med silvertejp. Jag lät bli.Vadå menar du att tvååringar låter? (min yngsta är 2, förstår precis vad du menar)
Den här bor ju hemma hos mamma på heltid, och jag får inte min lägenhet förrän om två veckor (jag bor alltså här tillfälligt, strax över 2 mån totalt). Det ska ta mej fan bli det bästa som hänt i hela mitt liv!Det bästa med barn är när man får åka hem igen.
man får tänka att det kommer bli bättre.Jag blir dum i huvudet på det här. Imorse ville jag ta en kanelbulle, köra ner den i halsen på nämnda barn och tejpa igen munnen med silvertejp. Jag lät bli.
Det ylas från halv åtta på morgonen till tolv på natten. Är det olagligt att krossa ner sömntabletter i ungens välling? (obs, jag är inte seriös med detta, så ingen tror att det är något jag allvarligt funderar över)
Jag kan numera konstatera att jag har fantastiskt väluppfostrade djur, dom är bättre än barn!@cili förstår dig! Bodde hos pappa i veckorna en period föra året och har där en lille bror som är tre... Fast hans sambo är värre.