Någon som vill snacka lite skit?

Jahja sambon jobbar, borde plugga teori men fastnat i Rederiet ännu en gång! Haha för spännande :rofl: Ska snart hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen. Lika bra att hålla på de nya rutinerna även om jag inte har något att gå upp till längre ... Hmpft

Jag tränger mig in här såhär på fredagskvällen. Ingen utgång, party eller myskväll med vänner för min del. Nej jag sitter här med kurslitteratur och försöker finna något sätt att lätta upp den tunga pluggstämningen lite = surfar på buke

Vad pluggar du? =)

Jahja sambon jobbar, borde plugga teori men fastnat i Rederiet ännu en gång! Haha för spännande :rofl: Ska snart hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen. Lika bra att hålla på de nya rutinerna även om jag inte har något att gå upp till längre ... Hmpft

Sa du upp dig från praktiken?

Städar och grejar, tar de lite som de kommer känns enklare så. Funderar på en kopp kaffe kanske denna gråa trista lördag! :meh:

Just nu är jag hos föräldrarna och fikar. Ska pysa hem snart dock, är alldeles vansinnigt trött idag. Sova tidigt idag tror jag

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 594
Senast: manda
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 768
Senast: Cocos
·
Hundhälsa Har senaste veckorna funderat lite över vår hunds mat- och sömnklocka. Hon blev 10 månader häromdagen (vallhundsras) och har sedan...
Svar
7
· Visningar
3 823
Senast: Sleepan
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 590
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar