Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan vara svårt .. Båda mina systrar bor där. Vet att stora syster hade svårt att få hyreslägenhet iaf men man får väl hålla utkik antar jagFunderar på om det går att få tag på boende i huvudstaden. Eller om det är totalt omöjligt...
Men det är ju där typ alla intressanta jobb finns.Kan vara svårt .. Båda mina systrar bor där. Vet att stora syster hade svårt att få hyreslägenhet iaf men man får väl hålla utkik antar jag
Står en katt utanför oss och gapar just nu. Funderar på vems de är hm
Jo de är sant de säger min sambo med Lilla syster hyr dock lght av mamma och hennes man som de har köpt. Så hon hade tur och stora syster är ju gift numera så de har köpt ett radhus!Men det är ju där typ alla intressanta jobb finns.
Men det är ju där typ alla intressanta jobb finns.
Vad sak jag göra med mitt liv? Vill göra så sjukt mycket!
Jo de är sant de säger min sambo med Lilla syster hyr dock lght av mamma och hennes man som de har köpt. Så hon hade tur och stora syster är ju gift numera så de har köpt ett radhus!
kl
Jag ska ge upp nu känns de som. Spelar tydligen ingen roll hur jag än vrider och vänder mig själv ut och in för att göra saker bra osv för de hjälper inte. Gah är både ledsen, besviken och arg just nu.
Letar efter ingenjörsjobb och just där verkar 80% av alla utannonserade jobb vara i huvudstaden.Nejdå. Titta utomlands också, samt på övriga större städer. Eller varför inte ute på landsbygden i Norrland och jobba m turism...
I STHLM finns det boende, men knappast egen lägenhet sådär smidigt och direkt. Sök på rum, det är många som hyr ut till studter, m fl.
Vill jobba, resa, ha massa hästar, plugga och helst allt samtidigt. Samtidigt som jag inte riktigt vet vad jag vill jobba med. Har bara jobb fram till årsskiftet, då jag har sagt upp mig.Som vad? =)
Vill jobba, resa, ha massa hästar, plugga och helst allt samtidigt. Samtidigt som jag inte riktigt vet vad jag vill jobba med. Har bara jobb fram till årsskiftet, då jag har sagt upp mig.
Stockholm lockar till viss del, men har verkligen inte ekonomi till att köpa mitt boende. Annars hade jag flyttat ditt på stört.
Är utflyttad karlstasbo. Är dalslänning för tillfället.Bor du i Karlstadkrokarna förresten, eller har jag blandat ihop dig med någon annan?
Finns många anledningar. Men vet inte hur mycket av det jag vill skriva ut här.Oki, varför har du sagt upp dig då?