Någon som vill snacka lite skit?

Suck, tycker inte om när sambon jobbar. Eller alltså, klart jag gör, bättre än att han inte gör det haha, men är nästan jämt kvällar och nätter. Är jag inne i en period då jag sover bättre så är det oftast inga problem. Men som nu så sover jag väldigt dålgt och då längtar jag bara på att han ska komma hem :p

Kollat på Django för andra gången nu iaf. Bara äääälskar den filmen! Så jävla bra.

Kl
Hen är inte här idag konstigt nog. Gå fortare att göra allt själv insåg jag :p så lugnt o fridfullt

Skönt det då :) Kan ju hoppas på att hen inte kommer tillbaka öht då :P

Jag har ätit varianter på tacos och hemmagjorda wraps hela helgen och just nu står en lasagne i ugnen :d Å mer köttfärs lär det bli.. Fyndade 5 kg idag för 39 kr/kg hähä.

1. Fick beröm för mitt arbete idag plus att de gick kanon på. Körskolan :D
  2. Min hals har svullnat upp på ena sidan gör skit ont och sen mår jag illa efter middagen :wtf::yuck:

Idag har jag varit och hälsat på två olika kompisar och hämtat ut jeans jag beställt. Najs dag, åsså kommer jag hem och sambon bara "tror du det kommer funka mellan oss?". :down:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 594
Senast: manda
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 768
Senast: Cocos
·
Hundhälsa Har senaste veckorna funderat lite över vår hunds mat- och sömnklocka. Hon blev 10 månader häromdagen (vallhundsras) och har sedan...
Svar
7
· Visningar
3 823
Senast: Sleepan
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 590
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V