Någon som vill snacka lite skit?

Sweet! Fast även om man har fullt upp på jobbet så har man väl tid att skicka ett sms el ringa ett kort samtal :p Eller åtminstone meddela det! Men vad kul iaf =)
Jo det tycker jag med, men nu träffas vi i morgon i alla fall så får vi se hur det blir efter det. :)

Hänt alldeles för mkt så nu är jag på krigstigen. Jag stoppade mig dock från att skicka ut ett gäng mail .. Jag är sjukt trött på människor. De är f*n inte okej att trampa på mig hur som helst då växer horna ut i pannan. Jag har vart för snäll för länge :devil:

Hänt alldeles för mkt så nu är jag på krigstigen. Jag stoppade mig dock från att skicka ut ett gäng mail .. Jag är sjukt trött på människor. De är f*n inte okej att trampa på mig hur som helst då växer horna ut i pannan. Jag har vart för snäll för länge :devil:

Ta ingen skit :D

Aaiight! Jobbar du med då? Ja, jag har surfat, läst, försökt sova, kollat Dr Phil på youtube.. Beror med största sannolikhet på min nya medicin, den skulle tydligen göra en pigg och för vissa så pass mkt att de kunde få svårt att sova. Är ändå oändligt tacksam att den faktiskt funkar. Got my life back, lixom! Innan den här medicinen har jag varit deprimerad i ganska exakt ett år och sista månaderna som en grönsak.. Inte ens orkat ta hand om mig själv, än mindre vardags- och hushållssysslor. Så klagar inte, men lite drygt börjar det bli ;)

Nyfiken, vad heter den? Jag blir zombietrött av mina citalopram, så jag håller på att fasa ut dem.

Nej man ska fan inte ta nån skit speciellt inte från människor som utnyttjar än :yuck:
Nu tänker jag äta chips medans jag pluggar körkortsteori, snart dags för uppskrivning ;O_o

Jag tränger mig in här såhär på fredagskvällen. Ingen utgång, party eller myskväll med vänner för min del. Nej jag sitter här med kurslitteratur och försöker finna något sätt att lätta upp den tunga pluggstämningen lite = surfar på buke

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 594
Senast: manda
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 768
Senast: Cocos
·
Hundhälsa Har senaste veckorna funderat lite över vår hunds mat- och sömnklocka. Hon blev 10 månader häromdagen (vallhundsras) och har sedan...
Svar
7
· Visningar
3 823
Senast: Sleepan
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 590
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar