Mela99
Trådstartare
Är utflyttad karlstasbo. Är dalslänning för tillfället.
Finns många anledningar. Men vet inte hur mycket av det jag vill skriva ut här.
Aha, ok men då är det fortfarande i närheten av mig då Aaight, lugnt =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är utflyttad karlstasbo. Är dalslänning för tillfället.
Finns många anledningar. Men vet inte hur mycket av det jag vill skriva ut här.
Ok, ska hem till dejten i morgon på filmkväll Resten av helgen blir att försöka röja här hemma, har massa som ska till tippenHan har jobbat hela dagen och kom nyss hem så.. Får se vad det går. Inga planer what so ever här faktiskt. Sj då? =)
Ok, ska hem till dejten i morgon på filmkväll Resten av helgen blir att försöka röja här hemma, har massa som ska till tippen
Ja Han hade haft väldigt fullt upp på jobbetOkaay så han hörde av sig tillslut?
Ja Han hade haft väldigt fullt upp på jobbet
Jo det tycker jag med, men nu träffas vi i morgon i alla fall så får vi se hur det blir efter det.Sweet! Fast även om man har fullt upp på jobbet så har man väl tid att skicka ett sms el ringa ett kort samtal Eller åtminstone meddela det! Men vad kul iaf =)
Hänt alldeles för mkt så nu är jag på krigstigen. Jag stoppade mig dock från att skicka ut ett gäng mail .. Jag är sjukt trött på människor. De är f*n inte okej att trampa på mig hur som helst då växer horna ut i pannan. Jag har vart för snäll för länge
Freeeedag!
Yay
Vill bara dra täcket över huvudet för tillfället.
Mvh gnälligast i värden?
Är ju gnällig mest hela tiden känns det som.Varför? Men är ok att göra så once in a while =)
Aaiight! Jobbar du med då? Ja, jag har surfat, läst, försökt sova, kollat Dr Phil på youtube.. Beror med största sannolikhet på min nya medicin, den skulle tydligen göra en pigg och för vissa så pass mkt att de kunde få svårt att sova. Är ändå oändligt tacksam att den faktiskt funkar. Got my life back, lixom! Innan den här medicinen har jag varit deprimerad i ganska exakt ett år och sista månaderna som en grönsak.. Inte ens orkat ta hand om mig själv, än mindre vardags- och hushållssysslor. Så klagar inte, men lite drygt börjar det bli
Nyfiken, vad heter den? Jag blir zombietrött av mina citalopram, så jag håller på att fasa ut dem.