Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja du dricka kaffe? Jag hade istället för mkt att göra att jag inte hann med. Skäms att lämna saker halv gjort ger inget bra intryck.
Dricker inte kaffe. Men nu har jag slutat.
Tråkigt med för mycket att göra med.
Igår slösade bort mig enda lediga dag på att inte göra någonting! Låg i soffan hela dagen även fast huset ser ut som ett bombnedslag. Det enda vettiga jag fick gjort var nog att kolla på regeringsförklaringen i repris
Nu sitter jag på jobbet och väntar på att min brukare ska vakna så jag kan får åka hem (hen sover middag)
Har varit en sväng till blomsterhandeln och köpt uteblommor till brukaren, fick med mig en orkidé och en klängväxt till mig själv, så hoppas att det kan ge med en extra boost att snygga till hemma
Och alltså, jag älskar mig brukare! Jag frågade om jag skulle försöka hinna plantera blommorna också (slutar 12 och då kommer en annan assistent) och hen svarar: "NÄÄ min själ, någon måtta får det vara! Det kan *** göra när hen kommer! Något får ju hen göra också. Annars kommer ju hem bara hit och vilar och äter!" *ironisk* (Den assistenten har jobbat här över 10 år och styr typ hela hemmet! )
Vissa dagar är bra dagar att jobba ^^,
Helgen har jag bara slappat ätit ett par kanelbullar och nu ska jag städa och ladda upp för nästa vecka. Ska fixa med teorin senare också Jag blir så nervös när de ser för jävligt ut hemma
Gah hamnade i en sån där sits man inte vill hamna i idag .. Lite arg Faktiskt .. Vi är två praktikater där jag är nu den nya började i början på veckan, och de är väl inte så lätt att veta allt då men iför som hen inte tar några egna intativ utan hänger mig i hälar vad jag än gör så åkte vi på skäll idag. Jag vet vad jag ska göra varje dag har schema på de. Börjar till och med en halvtimme tidigare för att visa Framfötterna. Så var vi tre idag jag tyckte vi var en för mkt så gick iväg och fixade med saker som behövdes göras, bara de att hen följde med och gjorde ingenting i stället för att hjälpa person b ute. så skall fick vi för att vi var tydligen inte tillräckligt hjälpsamma. Gah känns som jag skulle behöva förklara mig lite för handledaren känner jag. Jag höll på inne och kom direkt när person b sa till... Därför blev jag lite irriterad ja för kände att de var inte jag som behövde skäll.. Riskera att bli av med praktikplatsen om de fortsätter vilket är trist i såfall för trivs så bra där långt o sammanhängade inlägg men känner mig ledsen
God morgon!
Är det en hästpojk du fått på hugget eller var det mest du som pratade häst?Har varit en toppenhelg här, fick besök av dejten i lördags, han bjöd på cider och kinamat, vi kollade på tv, gick med hunden som var här då och snackade häst, häst och ännu mera häst
I söndags tog jag sovmorgon, var ute med föräldrarnas hund en sväng och sedan kom dejten och hämtade mig och vi åkte till honom en sväng.
Ska åka till "stan" och shoppa laddare till mobilen. Fjärde på typ ett halv år. Men måste gå upp ur sängen och duscha först.Morning! Hur ser dagen ut? =)
Han har travhästarÄr det en hästpojk du fått på hugget eller var det mest du som pratade häst?
Ska åka till "stan" och shoppa laddare till mobilen. Fjärde på typ ett halv år. Men måste gå upp ur sängen och duscha först.
Hur ser din dag ut?