Någon som vill snacka lite skit?

Tråkigt med den stulna mobilen. Ja man är verkligen beroende av den numera :nailbiting: man har ju allt i den.

Själv har jag lämnat sex rör med blod och gjort Ekg. Blah får se vad dom proverna visar :wtf:

Haha ok, har en kompis som också är helt städgalen! Men inget fel att det alltid ser fint och städat ut såklart, så länge det inte går till överdrift och blir något slags tvång/OCD-liknande :P ;)
Nerå ingen fara men gillar att ha ordning på min saker och hatar kaos henma. Min sambo är tvärtom. Han sprider sina grejer överallt :eek:

Första grav och bara i v 13 men har en ponny (visserligen maxad D) men ändå, kommer nog inte dröja länge innan jag är för tung tyvärr! Är lixom på gränsen innan grav, så upp 5kg så klarar samvetet inte att rida längre tyvärr!

Han har aldrig ridit innan jag fick upp honom i våras! Nu rider han hästen nästan bättre än jag själv :o byter galopp klockrent, förvänd galopp, sidvärtsrörelser, hoppar bana på lägre höjd osv osv! dock privatlektioner av mig varje vecka så utveckligen blir väl lättare då men ändå! Hästen är 18 så ställs gärna inte av i onödan! Så detta är perfekt! :D

Usch vad jobbigt med en sån abort :(. var det en sen abort eller vad gick fel? Jag gjorde abort i v 14 en gång och det gick helt toppen men en jobbig process ändå såklart!

Men, gud sicken redig karl du har då! :D Det var i v 14 här med. Ja du, jag vet inte, personalen där var konfunderade själva så :P Ville sig bara inte. Bara blödde, blödde, blödde, men kom inte ut något mer. Fick tabletter som skulle avsluta aborten tre ggr, de som skulle stöta ut allt tio ggr. Tillslut kom det ut men blodet bara rann, sjuksköterskan frågade om jag kissade men nej, det var blod som lät som jag kissade.. :o En läkare undersökte mig och försökte få ut lite rester och tyckte allt såg bra ut, men fjärde dagen när de tittade igen så var allt ändå inte borta, så då fick det bli skrapning. Sen äntligen!!

Första grav och bara i v 13 men har en ponny (visserligen maxad D) men ändå, kommer nog inte dröja länge innan jag är för tung tyvärr! Är lixom på gränsen innan grav, så upp 5kg så klarar samvetet inte att rida längre tyvärr!

Han har aldrig ridit innan jag fick upp honom i våras! Nu rider han hästen nästan bättre än jag själv :o byter galopp klockrent, förvänd galopp, sidvärtsrörelser, hoppar bana på lägre höjd osv osv! dock privatlektioner av mig varje vecka så utveckligen blir väl lättare då men ändå! Hästen är 18 så ställs gärna inte av i onödan! Så detta är perfekt! :D

Usch vad jobbigt med en sån abort :(. var det en sen abort eller vad gick fel? Jag gjorde abort i v 14 en gång och det gick helt toppen men en jobbig process ändå såklart!

Men, gud sicken redig karl du har då! :D Det var i v 14 här med. Ja du, jag vet inte, personalen där var konfunderade själva så :P Ville sig bara inte. Bara blödde, blödde, blödde, men kom inte ut något mer. Fick tabletter som skulle avsluta aborten tre ggr, de som skulle stöta ut allt tio ggr. Tillslut kom det ut men blodet bara rann, sjuksköterskan frågade om jag kissade men nej, det var blod som lät som jag kissade.. :o En läkare undersökte mig och försökte få ut lite rester och tyckte allt såg bra ut, men fjärde dagen när de tittade igen så var allt ändå inte borta, så då fick det bli skrapning. Sen äntligen!!

Får jag komma in här och gnälla över min stulna mobiltelefon? :( Är så heligt förebannad, på både tjuvjäveln och på mig själv. VARFÖR upptäckte jag det inte tidigare och kunde brotta ner idioten och ta tillbaka den?! SATFLÄSK!

Och är det inte sjukt hur beroende vi är av telefonerna nu? Jag har ju hela mitt liv i den lilla apparaten, och är så vansinnigt "handikappad" nu utan den. Missade min föreläsning idag då jag inte har någon väckarklocka längre, den var ju också i mobilen :o
Tråkigt! Vart/hur blev du av med den då? Jo tack, man klarar sig inte utan telefon och dator, it´s a fact :D

Tråkigt! Vart/hur blev du av med den då? Jo tack, man klarar sig inte utan telefon och dator, it´s a fact :D

På ett café i Stockholm (en timme innan tåget hem skulle gå :meh:) . Kom fram en snubbe och tiggde pengar, jag höll mobilen i handen på bordet och han bara vägrade gå trots att vi sa om och om igen att vi varken hade några mynt eller var intresserade av att höra vad han sa. Höll fram ett papper (som det stod något på) och när jag släppte taget om mobilen för att stänga min väska la han pappret över den och gick iväg med mobilen... Så himla fräckt gjort! :mad: Hoppas försäkringen täcker bara, för jag har verkligen inga pengar att lägga på en ny mobil, och min var ju nästan helt ny (dock ordentligt kantstött och repig, så förhoppningsvis får han inga stora pengar för den :cautious:).

Önskar all olycka över den mannen.

Tråkigt med den stulna mobilen. Ja man är verkligen beroende av den numera :nailbiting: man har ju allt i den.

Själv har jag lämnat sex rör med blod och gjort Ekg. Blah får se vad dom proverna visar :wtf:

Visst är man! Det är helt sjukt! När jag var liten hade man ju inte telefoner på samma sätt som idag men det gick ändå att överleva (obviously :D) , men att vara den enda utan telefon i dagens samhälle är helt omöjligt :nailbiting:

Men oj! Hoppas du får bra besked från alla tester!

@SoffiProppi Det där är en av de absolut vanligaste metoderna för att sno mobiler. Sjukt trist verkligen :(

Det var det både polisen, väktarna och cafépersonalen sa också, verkar vara effektivt tyvärr. Hatar mig själv att jag ska tro så gott om människor, man får ju bara skit för det.

MEN, jag har lärt mig min läxa och det var absolut sista gången som jag någonsin lägger mobilen "obevakad" på ett bord eller visar tillit till tiggare (han såg ut och betedde sig som en typisk tiggare)...

@SoffiProppi Ja, lägg aldrig ner mobilen på bordet och oavsett hur folk ser ut bör du alltid ha koll på dina ägodelar när någon kommer fram och pratar med dig. Att du inte ska lita på tiggare låter som lite märklig slutsats, jag personligen är jävligt rädd om mina grejer oavsett hur folk ser ut.

Får jag vara med? Snackar gärna lite skit för att glömma allt som händer i världen och Sverige :) Just nu är jag så otroligt irriterad på mitt jobb. Jag började arbeta extra helger och kvällar för en månad sedan. Skitjobb och skitbetalt, men behöver verkligen pengarna. Men nu upptäcker jag att de satt fel löneklass (den lägsta) på kontraktet och jag är säker på att de under intervjun erbjöd mig mellanklassen. Inte för att det är några stora summer vi talar om :meh: men rätt ska vara rätt. Problemet är bara att jag inte kommer ihåg vem det var som erbjöd mig den lönen och det var dessutom bara muntligt. Plus att jag redan skrivit på kontrakt med den lägre lönen, så nu är jag screwed. Blir bara så fruktansvärt frustrerad när saker och ting inte funkar som det ska. Hoppas, hoppas att jag hittar ett nytt jobb snart och de kan dra dit pepparn flyger.

Uh upptäckte just att det här är i Ungdom. Får man vara med trots att man sannerligen inte är en längre :D

Vad tråkigt! :/ dom är säkert medvetna om det men försöker komma undan.. Värt att prata med dom kanske ändå? Kan ju även blivit en miss!

Fy för såna som ljuger om löner och sånt. Vad arg man blir :devil:

Haha jodå alla prover kommer förhoppningsvis vara bra utom ett men de vill jag att de ska vara lite extra dåligt så jag kan trycka på att de ska höja medicindosen :devil::laugh:

Två dagar kvar tilm helg nu ;) Fick mitt schema över vad jag ska hinna med mellan 8-12, fast jag jobbar bäst under tidspress. Kan bli intressant imorgon kommer få lägga i extra växeln. Hm ja ... Mycket nu känner jag.

Då vart de jobbigare :arghh:

Kl
Sitter fast i trafik kö påväg hem med bussen. Detta är fantastiskt irriterande då de är kaos vid oss pga av asfaltering på en hårt trafikerad sträcka :wtf::meh:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 594
Senast: manda
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 768
Senast: Cocos
·
Hundhälsa Har senaste veckorna funderat lite över vår hunds mat- och sömnklocka. Hon blev 10 månader häromdagen (vallhundsras) och har sedan...
Svar
7
· Visningar
3 823
Senast: Sleepan
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 590
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V