Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nerå ingen fara men gillar att ha ordning på min saker och hatar kaos henma. Min sambo är tvärtom. Han sprider sina grejer överalltHaha ok, har en kompis som också är helt städgalen! Men inget fel att det alltid ser fint och städat ut såklart, så länge det inte går till överdrift och blir något slags tvång/OCD-liknande :P
Första grav och bara i v 13 men har en ponny (visserligen maxad D) men ändå, kommer nog inte dröja länge innan jag är för tung tyvärr! Är lixom på gränsen innan grav, så upp 5kg så klarar samvetet inte att rida längre tyvärr!
Han har aldrig ridit innan jag fick upp honom i våras! Nu rider han hästen nästan bättre än jag själv byter galopp klockrent, förvänd galopp, sidvärtsrörelser, hoppar bana på lägre höjd osv osv! dock privatlektioner av mig varje vecka så utveckligen blir väl lättare då men ändå! Hästen är 18 så ställs gärna inte av i onödan! Så detta är perfekt!
Usch vad jobbigt med en sån abort . var det en sen abort eller vad gick fel? Jag gjorde abort i v 14 en gång och det gick helt toppen men en jobbig process ändå såklart!
Första grav och bara i v 13 men har en ponny (visserligen maxad D) men ändå, kommer nog inte dröja länge innan jag är för tung tyvärr! Är lixom på gränsen innan grav, så upp 5kg så klarar samvetet inte att rida längre tyvärr!
Han har aldrig ridit innan jag fick upp honom i våras! Nu rider han hästen nästan bättre än jag själv byter galopp klockrent, förvänd galopp, sidvärtsrörelser, hoppar bana på lägre höjd osv osv! dock privatlektioner av mig varje vecka så utveckligen blir väl lättare då men ändå! Hästen är 18 så ställs gärna inte av i onödan! Så detta är perfekt!
Usch vad jobbigt med en sån abort . var det en sen abort eller vad gick fel? Jag gjorde abort i v 14 en gång och det gick helt toppen men en jobbig process ändå såklart!
Tråkigt! Vart/hur blev du av med den då? Jo tack, man klarar sig inte utan telefon och dator, it´s a factFår jag komma in här och gnälla över min stulna mobiltelefon? Är så heligt förebannad, på både tjuvjäveln och på mig själv. VARFÖR upptäckte jag det inte tidigare och kunde brotta ner idioten och ta tillbaka den?! SATFLÄSK!
Och är det inte sjukt hur beroende vi är av telefonerna nu? Jag har ju hela mitt liv i den lilla apparaten, och är så vansinnigt "handikappad" nu utan den. Missade min föreläsning idag då jag inte har någon väckarklocka längre, den var ju också i mobilen
Tråkigt! Vart/hur blev du av med den då? Jo tack, man klarar sig inte utan telefon och dator, it´s a fact
Tråkigt med den stulna mobilen. Ja man är verkligen beroende av den numera man har ju allt i den.
Själv har jag lämnat sex rör med blod och gjort Ekg. Blah får se vad dom proverna visar
@SoffiProppi Det där är en av de absolut vanligaste metoderna för att sno mobiler. Sjukt trist verkligen
Brukar va så Vad pluggar du då? Vad handlar tentan om?
Känns de rätt i hjärtat de brukar jag gå påHur vet man om det är rätt val man gör?
Men det känns varken rätt eller fel. Men det blir nog bra till slut!Känns de rätt i hjärtat de brukar jag gå på