Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej då. Jag ska upp 5.30 för att jobba helgpass.
Igår byggde jag och mannen en stor fet bur till kaninen som hon ska ha nu under vintern! Sen blev det stallet och eftersom jag är gravid har jag börjat lära mannen min att rida min jäkligt svåra märr. Men igår var dom sjukt fina och hästen gick i en jättetrevlig form och dessutom så hoppade dem! Stolt fru och märr-ägare!
Under kvällen skulle vi på bilträff men vi pallade inte och jag somnade 21
Idag ska vi på visning av ett hus, stallet igen och ikväll middag med lite folk!
Här är jag har bara slappat hela helgen och gud så skönt de vart. Fick massa remisser och skit i fredags. Blev helt matt .. värst är väl sövning inför magnetröngten den 8 oktober. Hatar att bli sövd men klarar inte trånga utrymmen vaken så vad gör man Min sambo har iaf lovat att följa med upp så jag slipper gå dit själv. Annars har jag pillat i mig marknadsgodis och haft ont i magen men goa var de!
Ländryggen ska kollas. Borde ha gjorts för flera år sedan redan tyvärr. Har för mkt känsel i höger ben. sen ont i ryggen i mellanåt. Imorgon ska jag ringa o skälla lite på vc haha jag är evil mot sjukvårdenSkönt att bli sövd ju Vad är det du ska röntgas för? Har också haft marknad här under helgen, men blev inget marknadsgodis Blev ingenting alls, faktiskt
Sovit 4 timmar i natt hej sömnproblem igen ...
Jo men ska upp haöv sex så att säga och jobba visserligen bara halv dagar nu men ändå. Känns som jag supit järnet i flera dagar men så är inte fallet
Haha mötte ett gäng får som var på rymmen i vårt villaområde. Ägaren kom på cykel efter
Är på ett städföretag just nu ganska kul faktiskt. Min sambo säger att de är bra för då är jag inte så manisk med städningen hemma hahaHaha, oj då! Farsan och morsan och nu farsan och hans sambo har alltid haft jordbruk och djur så här har vi haft både kor, hästar och får på rymmen Mm, inte kul att känna sig som man har baksmälla fast man inte har det Vad jobbar du med då? Kanske jag har frågat redan, kommer inte ihåg
Ooh, ok, hur långt gången är du då? =) Första barnet eller har du fler? Jag har ganska nyligen gjort en abort, kände mig i princip tvungen då jag druckit massa alkohol och var så himla deprimerad så jag tänkte att hur ska jag orka ta hand om ett barn om jag inte orkar ta hand om mig själv? Men den var hemsk och tog 4 (!) dagar. Första och enda gången jag varit gravid, så har inga barn sen innan heller. Men nu har jag hittat en medicin som funkar på mig så mår tusen ggr bättre och vill definitivt ha barn i framtiden!
Rider gubben din sen innan eller är han nybörjare? Hård start isf Kul att det går bra iaf!
Sitter här och försöker tentaplugga inför tentan på fredag.. Myyyyycket fakta som ska in. Förstår inte att man dock 'bara' ska kolla lite på buke/fb/valfri sida först...
Är på ett städföretag just nu ganska kul faktiskt. Min sambo säger att de är bra för då är jag inte så manisk med städningen hemma haha