Någon som vill snacka lite skit?

Är alla ute å festar idag eller? ;)
Nej då. Jag ska upp 5.30 för att jobba helgpass. :p

Okaay, jobbar du med då? =) Var lugnt här med, fast det är galej i stan och typ varenda kotte är ute (bor i en småstad). Druckit lite för ofta och lite för mycket på senare tid å känner att det får vara slut på det nu!

Vad har alla för sig nu under helgen då? Talk to me! @Mammas och @MayGrace , vart är ni? :D

Igår byggde jag och mannen en stor fet bur till kaninen som hon ska ha nu under vintern! Sen blev det stallet och eftersom jag är gravid har jag börjat lära mannen min att rida min jäkligt svåra märr. Men igår var dom sjukt fina och hästen gick i en jättetrevlig form och dessutom så hoppade dem! Stolt fru och märr-ägare! :D

Under kvällen skulle vi på bilträff men vi pallade inte och jag somnade 21 :o

Idag ska vi på visning av ett hus, stallet igen och ikväll middag med lite folk!

Här är jag :D har bara slappat hela helgen och gud så skönt de vart. Fick massa remisser och skit i fredags. Blev helt matt .. värst är väl sövning inför magnetröngten den 8 oktober. Hatar att bli sövd men klarar inte trånga utrymmen vaken så vad gör man :wtf: Min sambo har iaf lovat att följa med upp så jag slipper gå dit själv. :up: Annars har jag pillat i mig marknadsgodis och haft ont i magen :D men goa var de!

Igår byggde jag och mannen en stor fet bur till kaninen som hon ska ha nu under vintern! Sen blev det stallet och eftersom jag är gravid har jag börjat lära mannen min att rida min jäkligt svåra märr. Men igår var dom sjukt fina och hästen gick i en jättetrevlig form och dessutom så hoppade dem! Stolt fru och märr-ägare! :D

Under kvällen skulle vi på bilträff men vi pallade inte och jag somnade 21 :o

Idag ska vi på visning av ett hus, stallet igen och ikväll middag med lite folk!

Ooh, ok, hur långt gången är du då? =) Första barnet eller har du fler? Jag har ganska nyligen gjort en abort, kände mig i princip tvungen då jag druckit massa alkohol och var så himla deprimerad så jag tänkte att hur ska jag orka ta hand om ett barn om jag inte orkar ta hand om mig själv? Men den var hemsk och tog 4 (!) dagar. Första och enda gången jag varit gravid, så har inga barn sen innan heller. Men nu har jag hittat en medicin som funkar på mig så mår tusen ggr bättre och vill definitivt ha barn i framtiden!

Rider gubben din sen innan eller är han nybörjare? Hård start isf ;) Kul att det går bra iaf!

Här är jag :D har bara slappat hela helgen och gud så skönt de vart. Fick massa remisser och skit i fredags. Blev helt matt .. värst är väl sövning inför magnetröngten den 8 oktober. Hatar att bli sövd men klarar inte trånga utrymmen vaken så vad gör man :wtf: Min sambo har iaf lovat att följa med upp så jag slipper gå dit själv. :up: Annars har jag pillat i mig marknadsgodis och haft ont i magen :D men goa var de!

Skönt att bli sövd ju :D Vad är det du ska röntgas för? Har också haft marknad här under helgen, men blev inget marknadsgodis :p Blev ingenting alls, faktiskt :D

Skönt att bli sövd ju :D Vad är det du ska röntgas för? Har också haft marknad här under helgen, men blev inget marknadsgodis :p Blev ingenting alls, faktiskt :D
Ländryggen ska kollas. Borde ha gjorts för flera år sedan redan tyvärr. Har för mkt känsel i höger ben. :eek: sen ont i ryggen i mellanåt. Imorgon ska jag ringa o skälla lite på vc haha jag är evil mot sjukvården :devil:

Sovit 4 timmar i natt hej sömnproblem igen ... :banghead:

Samma här. Alltså, sover sjukt lite. Men ändå är jag pigg om dagarna (och nätterna tyvärr då ;)) Det börjar bli rätt drygt att sitta uppe själv :p Kan typ somna sex på morgonen, sova till åtta, va vaken hela dagen och somna vid elva på kvällen, vakna tre på morgonen, vara vaken hela dagen igen från dess, sova mellan elva och tolv och mellan tre och fem nästa natt och sen va vaken hela dagen igen och ja.. Så rullar det på :p Även fast jag provar ta sömntabletter. Men som sagt, beror väl på nya medicinen som skulle ge mig mer energi, men hey.. Sååå mycket energi behövde jag inte ;) Men mycket mycket hellre det och få må bra igen än att må skit och sova dygnet runt typ såå...

Jo men ska upp haöv sex så att säga och jobba visserligen bara halv dagar nu men ändå. Känns som jag supit järnet i flera dagar men så är inte fallet :cool:
Haha mötte ett gäng får som var på rymmen i vårt villaområde. Ägaren kom på cykel efter :D

Jo men ska upp haöv sex så att säga och jobba visserligen bara halv dagar nu men ändå. Känns som jag supit järnet i flera dagar men så är inte fallet :cool:
Haha mötte ett gäng får som var på rymmen i vårt villaområde. Ägaren kom på cykel efter :D

Haha, oj då! Farsan och morsan och nu farsan och hans sambo har alltid haft jordbruk och djur så här har vi haft både kor, hästar och får på rymmen ;) Mm, inte kul att känna sig som man har baksmälla fast man inte har det :D Vad jobbar du med då? Kanske jag har frågat redan, kommer inte ihåg :p

Sitter här och försöker tentaplugga inför tentan på fredag.. Myyyyycket fakta som ska in. Förstår inte att man dock 'bara' ska kolla lite på buke/fb/valfri sida först...

Haha, oj då! Farsan och morsan och nu farsan och hans sambo har alltid haft jordbruk och djur så här har vi haft både kor, hästar och får på rymmen ;) Mm, inte kul att känna sig som man har baksmälla fast man inte har det :D Vad jobbar du med då? Kanske jag har frågat redan, kommer inte ihåg :p
Är på ett städföretag just nu :laugh::up: ganska kul faktiskt. Min sambo säger att de är bra för då är jag inte så manisk med städningen hemma haha :o

Ooh, ok, hur långt gången är du då? =) Första barnet eller har du fler? Jag har ganska nyligen gjort en abort, kände mig i princip tvungen då jag druckit massa alkohol och var så himla deprimerad så jag tänkte att hur ska jag orka ta hand om ett barn om jag inte orkar ta hand om mig själv? Men den var hemsk och tog 4 (!) dagar. Första och enda gången jag varit gravid, så har inga barn sen innan heller. Men nu har jag hittat en medicin som funkar på mig så mår tusen ggr bättre och vill definitivt ha barn i framtiden!

Rider gubben din sen innan eller är han nybörjare? Hård start isf ;) Kul att det går bra iaf!

Första grav och bara i v 13 men har en ponny (visserligen maxad D) men ändå, kommer nog inte dröja länge innan jag är för tung tyvärr! Är lixom på gränsen innan grav, så upp 5kg så klarar samvetet inte att rida längre tyvärr!

Han har aldrig ridit innan jag fick upp honom i våras! Nu rider han hästen nästan bättre än jag själv :o byter galopp klockrent, förvänd galopp, sidvärtsrörelser, hoppar bana på lägre höjd osv osv! dock privatlektioner av mig varje vecka så utveckligen blir väl lättare då men ändå! Hästen är 18 så ställs gärna inte av i onödan! Så detta är perfekt! :D

Usch vad jobbigt med en sån abort :(. var det en sen abort eller vad gick fel? Jag gjorde abort i v 14 en gång och det gick helt toppen men en jobbig process ändå såklart!

Får jag komma in här och gnälla över min stulna mobiltelefon? :( Är så heligt förebannad, på både tjuvjäveln och på mig själv. VARFÖR upptäckte jag det inte tidigare och kunde brotta ner idioten och ta tillbaka den?! SATFLÄSK!

Och är det inte sjukt hur beroende vi är av telefonerna nu? Jag har ju hela mitt liv i den lilla apparaten, och är så vansinnigt "handikappad" nu utan den. Missade min föreläsning idag då jag inte har någon väckarklocka längre, den var ju också i mobilen :o

Är på ett städföretag just nu :laugh::up: ganska kul faktiskt. Min sambo säger att de är bra för då är jag inte så manisk med städningen hemma haha :o

Haha ok, har en kompis som också är helt städgalen! Men inget fel att det alltid ser fint och städat ut såklart, så länge det inte går till överdrift och blir något slags tvång/OCD-liknande :P ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 594
Senast: manda
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 768
Senast: Cocos
·
Hundhälsa Har senaste veckorna funderat lite över vår hunds mat- och sömnklocka. Hon blev 10 månader häromdagen (vallhundsras) och har sedan...
Svar
7
· Visningar
3 823
Senast: Sleepan
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 590
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar