Någon som vill snacka lite skit?

Jag sitter på jobbet, läser Discount Armageddon. Varför är du vaken? :)

Det bästa är att titta på någon serie eller något tycker jag när jag inte kan sova, men den får inte vara för bra, haha! :D

Aaiight! Jobbar du med då? Ja, jag har surfat, läst, försökt sova, kollat Dr Phil på youtube.. Beror med största sannolikhet på min nya medicin, den skulle tydligen göra en pigg och för vissa så pass mkt att de kunde få svårt att sova. Är ändå oändligt tacksam att den faktiskt funkar. Got my life back, lixom! Innan den här medicinen har jag varit deprimerad i ganska exakt ett år och sista månaderna som en grönsak.. Inte ens orkat ta hand om mig själv, än mindre vardags- och hushållssysslor. Så klagar inte, men lite drygt börjar det bli ;)

Jag jobbar som väktare. :)

Aha, jag förstår! Skönt att den funkar! Det är ju verkligen livskvalitet. :) Verkar den uppiggande över hela dygnet, annars är ju vissa mediciner så att man gärna ska ta dem på morgonen om de är uppiggande, men det kanske inte gäller dina? Men du sover lite iaf eller? :) Är det en övergående biverkning?

Jag är vaken för att jag har ont och därför inte kan sova. Jag fördriver tiden med att slösurfa på buke. Min dator valde att helt plötsligt inte starta så jag sitter med surfplattan och försöker skriva och det blir fel hela tiden. Texten hoppar och far hur som helst. Störigt till tusen!

Jag jobbar som väktare. :)

Aha, jag förstår! Skönt att den funkar! Det är ju verkligen livskvalitet. :) Verkar den uppiggande över hela dygnet, annars är ju vissa mediciner så att man gärna ska ta dem på morgonen om de är uppiggande, men det kanske inte gäller dina? Men du sover lite iaf eller? :) Är det en övergående biverkning?

Ok, bara nätter eller är det olika tider? :) Jobbar du ensam?

Tar den på morgonen, och lägsta dosen. De pratade på att dubbla dosen, men herregud - Hej Duracellkanin. Väntar nog lite med det och ser hur det går ;) Ja, från att ha sovit upp till 16 timmar/dygn och alltid vara trött till PANG, blir galen om jag inte är igång hela dagarna och sover knappt ändå :p

@TinyWiny Så drygt med smärtan och textproblem på det! Borde räckt med antingen eller, om det nu måste jävlas. :p

@Mela99 Bara nätter, jobbar ensam i reception. :) Rätt trevligt. :)

Ja, det låter som att du nog ska vänta med att öka dosen. :D Men nätterna är ändå rätt trevliga att vara uppe om man är ledig och pigg tycker jag, gå och plocka och städa lite är skönt att fördriva tiden med tycker jag. :)

Jag är vaken för att jag har ont och därför inte kan sova. Jag fördriver tiden med att slösurfa på buke. Min dator valde att helt plötsligt inte starta så jag sitter med surfplattan och försöker skriva och det blir fel hela tiden. Texten hoppar och far hur som helst. Störigt till tusen!

Irriterande! Vad har du för ont?

@TinyWiny Så drygt med smärtan och textproblem på det! Borde räckt med antingen eller, om det nu måste jävlas. :p

@Mela99 Bara nätter, jobbar ensam i reception. :) Rätt trevligt. :)

Ja, det låter som att du nog ska vänta med att öka dosen. :D Men nätterna är ändå rätt trevliga att vara uppe om man är ledig och pigg tycker jag, gå och plocka och städa lite är skönt att fördriva tiden med tycker jag. :)
Ja, fast jag har tvättat och städat hela dagen haha så får vara nog med det nu ;) När får du gå hem då? Är det inte svårt att hålla sig vaken ibland?

Ja, fast jag har tvättat och städat hela dagen haha så får vara nog med det nu ;) När får du gå hem då? Är det inte svårt att hålla sig vaken ibland?

Ah, ja då låter buke som ett prima alternativ! :D Jag slutar 06, så det är några timmar kvar. Och faktum är att jag extremt sällan är trött numera. Å andra sidan har jag sömnstörningar, så jag ser bara bristen på trötthet som ytterligare ett tecken på att jag borde sluta jobba natt, haha! :rofl: Vad har du för planer för resten av veckan? :)

Ah, ja då låter buke som ett prima alternativ! :D Jag slutar 06, så det är några timmar kvar. Och faktum är att jag extremt sällan är trött numera. Å andra sidan har jag sömnstörningar, så jag ser bara bristen på trötthet som ytterligare ett tecken på att jag borde sluta jobba natt, haha! :rofl: Vad har du för planer för resten av veckan? :)

Jaa du.. Ska träffa lite kompisar, hänga upp lite tavlor och nya gardiner, helgen ska jag tillbringa hos farsan plus gå på marknad, ev gå på bio, promenera (på tiden att börja röra på sig nu igen när jag återfått energin :p Gått upp i vikt =S). Sj då?

[E="Mela99, post: 16628673, member: 1193"]Irriterande! Vad har du för ont?[/QUOTE]
Överallt i hela kroppen men just nu är det gastroparesen, alltså magen som bråkar värst.

Jaa du.. Ska träffa lite kompisar, hänga upp lite tavlor och nya gardiner, helgen ska jag tillbringa hos farsan plus gå på marknad, ev gå på bio, promenera (på tiden att börja röra på sig nu igen när jag återfått energin :p Gått upp i vikt =S). Sj då?

Det låter som en kul och späckad helg! :D

Jag ska väl vara hemma, till min familj, ev gå ut på lördag, och på söndag är det träning. Och sedan är planen att hinna med gymmet också. :D Jag slutar jobba fredag morgon, ska bli skönt med en ledig helg! :)

Det låter som en kul och späckad helg! :D

Jag ska väl vara hemma, till min familj, ev gå ut på lördag, och på söndag är det träning. Och sedan är planen att hinna med gymmet också. :D Jag slutar jobba fredag morgon, ska bli skönt med en ledig helg! :)

Härligt! Mm, fan måste också börja gå på gymmet igen.. Men får börja lugnt med mina promenader och cykelturer ;) Jobbar du mycket helger annars eller?

Härligt! Mm, fan måste också börja gå på gymmet igen.. Men får börja lugnt med mina promenader och cykelturer ;) Jobbar du mycket helger annars eller?

Det är ju roligt att gymma. Det är inte roligt att promenera (utan sällskap) eller cykla. :angel: Men hade faktiskt tänkt börja cykla till gymmet, min cykel är på verkstan! :D

Ah, jobbar två av fyra helger, det suger hårig pung kan jag säga! Har jobbat typ varannan helg i tio år, inget jag rekommenderar, man jobbar ju när alla andra är lediga. :p

Det är ju roligt att gymma. Det är inte roligt att promenera (utan sällskap) eller cykla. :angel: Men hade faktiskt tänkt börja cykla till gymmet, min cykel är på verkstan! :D

Ah, jobbar två av fyra helger, det suger hårig pung kan jag säga! Har jobbat typ varannan helg i tio år, inget jag rekommenderar, man jobbar ju när alla andra är lediga. :p
Oj, jäklar, tio år! Många helger som försvunnit för dig då ;) Men blir väl lite extra kirr i kassan då iaf? Mm, "min" (farsans) cykel är också på verkstan! Hoppas den blir klar så jag kan hämta den idag. Nej, roligt att promenera ensam tycker inte jag heller att det är längre :p

Hur gammal är du?

Oj, jäklar, tio år! Många helger som försvunnit för dig då ;) Men blir väl lite extra kirr i kassan då iaf? Mm, "min" (farsans) cykel är också på verkstan! Hoppas den blir klar så jag kan hämta den idag. Nej, roligt att promenera ensam tycker inte jag heller att det är längre :p

Hur gammal är du?

Usch, prata inte om det! :D Nej men alltså fram till för typ sex år sedan jobbade jag och min partner skift båda två på samma sida, så då var det rätt chill, men sedan vi fick barn har han jobbat kontorstider så då blir det mer påtagligt. Och nu har ungen börjat skolan så då är det ännu tydligare... Men letar, så vi får se. Fick precis veta att jag får ledigt i jul, så jag kan ta några helger fram till dess! :D

Gillar du att cykla? Promenera ensam går iof bra så länge jag har musik, då funkar det rätt bra. Om vädret är bra, haha!

Jag är 27, du? :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 594
Senast: manda
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 768
Senast: Cocos
·
Hundhälsa Har senaste veckorna funderat lite över vår hunds mat- och sömnklocka. Hon blev 10 månader häromdagen (vallhundsras) och har sedan...
Svar
7
· Visningar
3 823
Senast: Sleepan
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 590
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar