Någon som vill snacka lite skit?

Pluggar lite olika kurser (är en sån där som inte vet vad man ska bli när man blir stor, så vågar min inte på något program/utbildning, ännu) men just nu är det Marknadsföring samt Inköp och logistik som är i farten.
Liknande kurser och halvintressanta, men sjukt mycket "skrivande bara för skrivandets skull" vilket jag blir otroligt leds på oavsett kurs.:wtf:

Jobbar "extra" på en gammal trotjänar-arbetsplats som bartender och servitris.
Cheferna ser dock inte heltidsstudier (distans) som en legit anledning till att inte kunna jobba 24/7, även om "max 3 dagar i veckan" var mitt krav när dom bad mig att börja igen, och ser inte heller att vi behöver mer personal även om vi går på knäna både psykiskt och fysiskt och påpekar detta dagligen.
Så jag ser mig om efter något annat så smått, eller kanske någon utbildning, hm... nämnde jag att beslutsångest är mitt andra namn? haha

Själv då? Vad har du för sysselsättning i vardagen?

Men, vad tråkigt att det ska vara så. På sambons jobb har dom också varit mycket underbemannade men har blivit bättre nu när de bytt chef iaf. Jobbar inom träindustrin, kör truck och fixar/sågar material vid lite olika maskiner till de som ska bygga. Har varit sjuksriven ett år nu, men nu känner jag mig mycket bättre igen. Funderar på att anmäla mig till Vård och Omsorg till våren med psykiatrisk inriktning, för vill jobba med folk som lider av psykiska sjukdomar. Eller med bistånd/hjälpa fattiga/flyktingar/folk i andra länder som har det svårt. Har dock ingen lust att plugga i tre år, men kanske kan hitta några kurser inom det också. Vård och Omsorgs-kursen är iag bara ett och ett halvt år.

Pluggar lite olika kurser (är en sån där som inte vet vad man ska bli när man blir stor, så vågar min inte på något program/utbildning, ännu) men just nu är det Marknadsföring samt Inköp och logistik som är i farten.
Liknande kurser och halvintressanta, men sjukt mycket "skrivande bara för skrivandets skull" vilket jag blir otroligt leds på oavsett kurs.:wtf:

Jobbar "extra" på en gammal trotjänar-arbetsplats som bartender och servitris.
Cheferna ser dock inte heltidsstudier (distans) som en legit anledning till att inte kunna jobba 24/7, även om "max 3 dagar i veckan" var mitt krav när dom bad mig att börja igen, och ser inte heller att vi behöver mer personal även om vi går på knäna både psykiskt och fysiskt och påpekar detta dagligen.
Så jag ser mig om efter något annat så smått, eller kanske någon utbildning, hm... nämnde jag att beslutsångest är mitt andra namn? haha

Själv då? Vad har du för sysselsättning i vardagen?

Men, vad tråkigt att det ska vara så. På sambons jobb har dom också varit mycket underbemannade men har blivit bättre nu när de bytt chef iaf. Jobbar inom träindustrin, kör truck och fixar/sågar material vid lite olika maskiner till de som ska bygga. Har varit sjuksriven ett år nu, men nu känner jag mig mycket bättre igen. Funderar på att anmäla mig till Vård och Omsorg till våren med psykiatrisk inriktning, för vill jobba med folk som lider av psykiska sjukdomar. Eller med bistånd/hjälpa fattiga/flyktingar/folk i andra länder som har det svårt. Har dock ingen lust att plugga i tre år, men kanske kan hitta några kurser inom det också. Vård och Omsorgs-kursen är iaf bara ett och ett halvt år.

Har också mycket beslutsångest, men blivit lite bättre med åren iaf ;)

@Mela99 vet vad det beror på. Men det är så svårt att göra något åt det. Inte omöjligt, bara jobbigt.

Ska snart ta och gå till jobbet. Tar bara tio minuter, sen får jag sitta inne resten av dagen.

Kallt här med idag.
Var -0.6 och frost när jag vaknade.
Ska snart ha möte med försörjningsstöd och AME :yuck:
Handledaren är både dryg och otrevlig, men förhoppningsvis behöver jag det bara nu i september. Får jag börja plugga nu så löser det sig, fick samtal om jobb igår också. :)
Hann inte äta frukost i morse så bara lite trött och hungrig nu.

@Mela99 Välkommen tillbaka! Jag tror jag minns när du skrev om din resa innan du åkte, den resan där du förmodligen träffade din kille (visst reste du i södra Afrika och träffade honom i Zambia eller Zimbabwe eller nåt?) :)

@Mela99 Välkommen tillbaka! Jag tror jag minns när du skrev om din resa innan du åkte, den resan där du förmodligen träffade din kille (visst reste du i södra Afrika och träffade honom i Zambia eller Zimbabwe eller nåt?) :)

Danke! :D Stämmer mycket bra det ;) Gud, känns som det var 100 år sedan. Inte att träffa honom, där tycker jag snarare tiden gått fort sen dess, men själva resan :p Vart håller du hus nu då?

Kallt här med idag.
Var -0.6 och frost när jag vaknade.
Ska snart ha möte med försörjningsstöd och AME :yuck:
Handledaren är både dryg och otrevlig, men förhoppningsvis behöver jag det bara nu i september. Får jag börja plugga nu så löser det sig, fick samtal om jobb igår också. :)
Hann inte äta frukost i morse så bara lite trött och hungrig nu.
Kul med jobb! Vad är det för något du ska göra isf då?

Danke! :D Stämmer mycket bra det ;) Gud, känns som det var 100 år sedan. Inte att träffa honom, där tycker jag snarare tiden gått fort sen dess, men själva resan :p Vart håller du hus nu då?
Ja men det är verkligen tusen år sedan! Antar att du hade en bra resa? ;) Jag håller hus i Spanien nuförtiden, bor här med min kära sambo som kommer härifrån :up:

@Mela99 vet vad det beror på. Men det är så svårt att göra något åt det. Inte omöjligt, bara jobbigt.

Ska snart ta och gå till jobbet. Tar bara tio minuter, sen får jag sitta inne resten av dagen.
Härligt att ha så nära jobbet! Fast jag har bara tio min med bil så rätt ok det med ;)

Någon som har lust och hjälpa mig tolka en sak? Ett litet scenario som jag stör mig på men som inte känns värt att skapa en hel tråd kring.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 594
Senast: manda
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 766
Senast: Cocos
·
Hundhälsa Har senaste veckorna funderat lite över vår hunds mat- och sömnklocka. Hon blev 10 månader häromdagen (vallhundsras) och har sedan...
Svar
7
· Visningar
3 823
Senast: Sleepan
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 590
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar