Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pluggar lite olika kurser (är en sån där som inte vet vad man ska bli när man blir stor, så vågar min inte på något program/utbildning, ännu) men just nu är det Marknadsföring samt Inköp och logistik som är i farten.
Liknande kurser och halvintressanta, men sjukt mycket "skrivande bara för skrivandets skull" vilket jag blir otroligt leds på oavsett kurs.
Jobbar "extra" på en gammal trotjänar-arbetsplats som bartender och servitris.
Cheferna ser dock inte heltidsstudier (distans) som en legit anledning till att inte kunna jobba 24/7, även om "max 3 dagar i veckan" var mitt krav när dom bad mig att börja igen, och ser inte heller att vi behöver mer personal även om vi går på knäna både psykiskt och fysiskt och påpekar detta dagligen.
Så jag ser mig om efter något annat så smått, eller kanske någon utbildning, hm... nämnde jag att beslutsångest är mitt andra namn? haha
Själv då? Vad har du för sysselsättning i vardagen?
Pluggar lite olika kurser (är en sån där som inte vet vad man ska bli när man blir stor, så vågar min inte på något program/utbildning, ännu) men just nu är det Marknadsföring samt Inköp och logistik som är i farten.
Liknande kurser och halvintressanta, men sjukt mycket "skrivande bara för skrivandets skull" vilket jag blir otroligt leds på oavsett kurs.
Jobbar "extra" på en gammal trotjänar-arbetsplats som bartender och servitris.
Cheferna ser dock inte heltidsstudier (distans) som en legit anledning till att inte kunna jobba 24/7, även om "max 3 dagar i veckan" var mitt krav när dom bad mig att börja igen, och ser inte heller att vi behöver mer personal även om vi går på knäna både psykiskt och fysiskt och påpekar detta dagligen.
Så jag ser mig om efter något annat så smått, eller kanske någon utbildning, hm... nämnde jag att beslutsångest är mitt andra namn? haha
Själv då? Vad har du för sysselsättning i vardagen?
Lite problem här. Har lätt att tappa matlusten och bli illamående då.
Det är två grader ute. Jag vill inte gå ut.
Värre lär det bliGah satan i gatan kallt ute blää ...
Älskar hösten. Håller med om att det är mysigt Antingen sol och massa fina färger eller regn och rusk (så kan man sitta inne och mysa med en filt, tända ljus och en kopp te)
@Mela99 Välkommen tillbaka! Jag tror jag minns när du skrev om din resa innan du åkte, den resan där du förmodligen träffade din kille (visst reste du i södra Afrika och träffade honom i Zambia eller Zimbabwe eller nåt?)
Kul med jobb! Vad är det för något du ska göra isf då?Kallt här med idag.
Var -0.6 och frost när jag vaknade.
Ska snart ha möte med försörjningsstöd och AME
Handledaren är både dryg och otrevlig, men förhoppningsvis behöver jag det bara nu i september. Får jag börja plugga nu så löser det sig, fick samtal om jobb igår också.
Hann inte äta frukost i morse så bara lite trött och hungrig nu.
Ja men det är verkligen tusen år sedan! Antar att du hade en bra resa? Jag håller hus i Spanien nuförtiden, bor här med min kära sambo som kommer härifrånDanke! Stämmer mycket bra det Gud, känns som det var 100 år sedan. Inte att träffa honom, där tycker jag snarare tiden gått fort sen dess, men själva resan Vart håller du hus nu då?
Härligt att ha så nära jobbet! Fast jag har bara tio min med bil så rätt ok det med@Mela99 vet vad det beror på. Men det är så svårt att göra något åt det. Inte omöjligt, bara jobbigt.
Ska snart ta och gå till jobbet. Tar bara tio minuter, sen får jag sitta inne resten av dagen.
Ja men det är verkligen tusen år sedan! Antar att du hade en bra resa? Jag håller hus i Spanien nuförtiden, bor här med min kära sambo som kommer härifrån
Och ja, det var amazing! Var där sammanlagt 8 mån (behövde dra hem en månad emellan).Ja men det är verkligen tusen år sedan! Antar att du hade en bra resa? Jag håller hus i Spanien nuförtiden, bor här med min kära sambo som kommer härifrån
Medarbetare på kundtjänstKul med jobb! Vad är det för något du ska göra isf då?