Någon som vill snacka lite skit?

Kl
Haft en fantastiskt rolig dag idag, haha de är så befriande att få skratta och toka med andra människor :laugh:. Saknat de något enormt hela sommaren efter ha gått hemma.
Fyllt kylskåpet också med massa gött idag också så nu ska jag skutta iväg och fixa en långpanna med kesoplättare *mmm*
Hoppas alla haft en bra dag! Tjiing :D

Usch, prata inte om det! :D Nej men alltså fram till för typ sex år sedan jobbade jag och min partner skift båda två på samma sida, så då var det rätt chill, men sedan vi fick barn har han jobbat kontorstider så då blir det mer påtagligt. Och nu har ungen börjat skolan så då är det ännu tydligare... Men letar, så vi får se. Fick precis veta att jag får ledigt i jul, så jag kan ta några helger fram till dess! :D

Gillar du att cykla? Promenera ensam går iof bra så länge jag har musik, då funkar det rätt bra. Om vädret är bra, haha!

Jag är 27, du? :)

Ja, jag är ju sjukskriven nu men när jag jobbar så går jag oftast dag (ibland skift). Då blir det lite tråkigt eftersom sambon drar till jobbet i princip när jag kommer hem haha. Men u gotta do what u gotta do! Skönt att vara ledig under jul =)

Jag har nyss börjat använda cykel igen haha, inte cyklat på många år! Cyklade JÄMT när jag var yngre, till skolan osv fast det gick buss och långa sträckor till kompisar å när jag kom dit så cyklade vi ännu mer haha.

Jag är också 27 :D

Usch, prata inte om det! :D Nej men alltså fram till för typ sex år sedan jobbade jag och min partner skift båda två på samma sida, så då var det rätt chill, men sedan vi fick barn har han jobbat kontorstider så då blir det mer påtagligt. Och nu har ungen börjat skolan så då är det ännu tydligare... Men letar, så vi får se. Fick precis veta att jag får ledigt i jul, så jag kan ta några helger fram till dess! :D

Gillar du att cykla? Promenera ensam går iof bra så länge jag har musik, då funkar det rätt bra. Om vädret är bra, haha!

Jag är 27, du? :)

Ja, jag är ju sjukskriven nu men när jag jobbar så går jag oftast dag (ibland skift). Då blir det lite tråkigt eftersom sambon drar till jobbet i princip när jag kommer hem haha. Men u gotta do what u gotta do! Skönt att vara ledig under jul =)

Jag har nyss börjat använda cykel igen haha, inte cyklat på många år! Cyklade JÄMT när jag var yngre, till skolan osv fast det gick buss och långa sträckor till kompisar å när jag kom dit så cyklade vi ännu mer haha.

Jag är också 27 :D

Kl
Haft en fantastiskt rolig dag idag, haha de är så befriande att få skratta och toka med andra människor :laugh:. Saknat de något enormt hela sommaren efter ha gått hemma.
Fyllt kylskåpet också med massa gött idag också så nu ska jag skutta iväg och fixa en långpanna med kesoplättare *mmm*
Hoppas alla haft en bra dag! Tjiing :D

Vad kul! =) Vad har du haft för dig idag då? Plugg/jobb? Ååh jag älskar att handla och laga mat haha. Vissa dagar är det "ska bara ha mjölk".."och kaffe kanske".."aa och en creme fraiche.." Så kommer jag ut med två eller tre proppade påsar ändå ;) Alltså, det slår aldrig fel.

Vad är kesoplättare?? :p Aldrig hört talas om!

Dagen här har bestått i att vara bakis och k*ulla :devil: Eg skulle jag stryka gardiner, gå å köpa en klocka, hämta ut och skicka ett paket, handla kaffe å mjölk (haha), sätta tillbaka soffklädseln som är tvättat på soffan, hänga upp tavlor and you name it.. Men får nog bli en annan dag ;) Känner bara för å slappa idag! En kompis ville träffas men orkar inte ens det :p Ikväll ska jag iaf till farsan på middag och förmodligen sova där för sambon jobbar ändå till fyra i natt :p

Ja, det har dom velat att jag ska göra på mitt jobb, men jag vägrade! Skitläskigt ju :D Hur skiljer sig reglerna menar du?
Jag bestämmer bara hur de i fabriken skall lasta, sen sköter de resten. ;) det som skiljer länderna åt är att i Sverige kan en lastbil med släp få köra 40 ton, men i Norge får samma lastbil med släp bara köra 28 ton. I vanliga fall kör vi bara med trailer. Vi kör även hela tiden maxade lass.

@Mela99 Jag ligger i sängen. :D Borde gå upp men orkarnte! ;) Idag ska jag på ett evenemang min moster har i sin butik, hon odlar och säljer ekologiska grönsaker och nu serverar hon thaimat under helgen också. Alla som bor på Mälaröarna kan hojta till om ni vill ha tips, brukar vara himla trevligt ( @cirkus kanske? :)).

Själv då, vad är dina planer? :)

@Mela99 Jag ligger i sängen. :D Borde gå upp men orkarnte! ;) Idag ska jag på ett evenemang min moster har i sin butik, hon odlar och säljer ekologiska grönsaker och nu serverar hon thaimat under helgen också. Alla som bor på Mälaröarna kan hojta till om ni vill ha tips, brukar vara himla trevligt ( @cirkus kanske? :)).

Okej, gott med Thaikäk! Själv har jag varit uppe sen halv fem typ :p Ska till stan en sväng på marknaden och köpa en vintageklocka jag vill sätta i hallen, hämta ut paket med en fotobok jag gjort till farsan till hans födelsedag från vår resa till Tanzania (safari åtta dagar och en vecka på Zanzibar), kanske träffa en kompis en sväng om ja orkar, stryka gardiner och sätta upp dom och äntligen sätta på den tvättade soffklädseln även om det känns asjobbigt.. Många delar, stor soffa :p Just nu sitter jag (ok ligger) i den isärplockade soffan och slösurfar och har druckit tre koppar kaffe.. Ding, ding, ding inte en så bra idé ;)

Skulle ju spendera helgen hos farsan, men blev inte så för fick reda på att min bror och hans polare skulle bo där pga galejet i stan och de kommer bara supa och va odrägliga så det orkar jag inte med :p Plus att syrran bor där också nu när hon pluggar, så tänkte att det blir mer bekväma sovplatser till de andra om jag står över.

Jag är hojtad på!
Det där lät ju härligt - jag ska hämta ett styckat lamm hos ngra andra vänner så lite ekologiska grönsaker känns verkligen rätt i sammanhanget -är det Färingsö?
För övrigt så är det konstringen denna helg på Ekeröarna - det är rätt trevligt om man är intresserad av konst. Flertalet konstnärer på öarna ställer ut hemma eller på lokal och man kan åka runt och kolla vad de har för alster.

Jag är hojtad på!
Det där lät ju härligt - jag ska hämta ett styckat lamm hos ngra andra vänner så lite ekologiska grönsaker känns verkligen rätt i sammanhanget -är det Färingsö?
För övrigt så är det konstringen denna helg på Ekeröarna - det är rätt trevligt om man är intresserad av konst. Flertalet konstnärer på öarna ställer ut hemma eller på lokal och man kan åka runt och kolla vad de har för alster.

Ja, det är på Färingsö, Juntras Grönt heter det, finns på FB. Det är sista öppethelgen för säsongen.
Åh, att det är konstringen har jag missat. En granne där ute har hela trädgården full, han brukar ställa ut när den är. :)

Okej, gott med Thaikäk! Själv har jag varit uppe sen halv fem typ :p Ska till stan en sväng på marknaden och köpa en vintageklocka jag vill sätta i hallen, hämta ut paket med en fotobok jag gjort till farsan till hans födelsedag från vår resa till Tanzania (safari åtta dagar och en vecka på Zanzibar), kanske träffa en kompis en sväng om ja orkar, stryka gardiner och sätta upp dom och äntligen sätta på den tvättade soffklädseln även om det känns asjobbigt.. Många delar, stor soffa :p Just nu sitter jag (ok ligger) i den isärplockade soffan och slösurfar och har druckit tre koppar kaffe.. Ding, ding, ding inte en så bra idé ;)

Bättre att gå upp halv fem än att gå och lägga sig då? ;)

Låter som en full dag, tur att du har energi över! :D Förstår för övrigt varför du inte åker till din pappa. :p

Bättre att gå upp halv fem än att gå och lägga sig då? ;)

Låter som en full dag, tur att du har energi över! :D Förstår för övrigt varför du inte åker till din pappa. :p

Ja, def! Just nu känner jag mig helt slut. Blir väl så efter några nätter med endast ett fåtal timmar sömn :p Men ska faen inte sova förrän tidigast tio! Annars blir det ju bara helt tokigt förmodligen om jag somnar några timmar nu..

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 594
Senast: manda
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 768
Senast: Cocos
·
Hundhälsa Har senaste veckorna funderat lite över vår hunds mat- och sömnklocka. Hon blev 10 månader häromdagen (vallhundsras) och har sedan...
Svar
7
· Visningar
3 823
Senast: Sleepan
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 590
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Halt efter vila
  • Promenadskor vinter