Mela99
Trådstartare
Han har travhästar
Nu har det varit väldigt tyst från honom ett tag dock
Jaså, tråkigt! Jobbigt gå att vänta ju hähä. Har du hört av dig nåt då? Alltså har han bara inte hört av sig, eller har han inte svarat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han har travhästar
Nu har det varit väldigt tyst från honom ett tag dock
Han svarade till slut på det jag skrev, men det tog flera dgrJaså, tråkigt! Jobbigt gå att vänta ju hähä. Har du hört av dig nåt då? Alltså har han bara inte hört av sig, eller har han inte svarat?
Sant men man blir ledsen när man får skit för nått man inte gjort suck min kära moder tyckte att jag skulle säga lite fint att jag inte kan ta ansvar för vad den andra praktikaten gör eller inte gör .. Men jag vet inte är på en hyfsat stor städfirma. Just nu jobbar jag inne på deras kontor för att visa vad jag kan etc. Försöker ju hela tiden förbättra mina tider så de ska gå snabbare men ändå bli bra gjort men den nya praktikanten funkar tydligen inte riktigt så utan hen försvinner och sånt
Exakt sådär är jag också, tar evigheter att städa för att jag hittar mer och fixa överalltÅååh, hatar när jag går bananas med städningen! Vill inte, vill inte, vill inte, måste, måste, måste, ser ut som skit, orkar inte, trivs inte i stöket. Så sätter jag igång som en dåre och skrubbar och skurar och dammar och torkar och gud vet vad.. Allt i ultrarapid, blir helt svett, vill bara få det klart, men ser nya fläckar och mer damm överallt ja tittar..!!! Haha. Min sambo känner igen "that look" och gör bäst i att hjälpa till men hålla sig ur vägen
Exakt sådär är jag också, tar evigheter att städa för att jag hittar mer och fixa överallt
Det händerMen stressar du upp till dig den grad att du blir helt svettig och förbannad? Haha. Welcome in my club isf
Dricker kaffe och kollar rederiet höhö
Älskar gamla svenska serierÅåh, rederiet.. Det var inte igår! Trogen tittare i yngre dar. Någonting säger mig dock att jag inte skulle uppskatta det lika mycket i dagens läge som då, som så många andra gamla serier man bara "Ååh, just det!" och sen när man tittar så.. "What the heck?" Haha.
Jag blev partysugen.
Nä. Kanske ska öppna barskåpet här i min ensamhet?Fixat nåt party än?