Någon som vill snacka lite skit?

Sant men man blir ledsen när man får skit för nått man inte gjort :cry: suck min kära moder tyckte att jag skulle säga lite fint att jag inte kan ta ansvar för vad den andra praktikaten gör eller inte gör .. Men jag vet inte :idea: är på en hyfsat stor städfirma. Just nu jobbar jag inne på deras kontor för att visa vad jag kan etc. Försöker ju hela tiden förbättra mina tider så de ska gå snabbare men ändå bli bra gjort men den nya praktikanten funkar tydligen inte riktigt så utan hen försvinner och sånt :banghead:

Åååh, hatar när jag går bananas med städningen! Vill inte, vill inte, vill inte, måste, måste, måste, ser ut som skit, orkar inte, trivs inte i stöket. Så sätter jag igång som en dåre och skrubbar och skurar och dammar och torkar och gud vet vad.. Allt i ultrarapid, blir helt svett, vill bara få det klart, men ser nya fläckar och mer damm överallt ja tittar..!!! Haha. Min sambo känner igen "that look" och gör bäst i att hjälpa till men hålla sig ur vägen :D

Sant men man blir ledsen när man får skit för nått man inte gjort :cry: suck min kära moder tyckte att jag skulle säga lite fint att jag inte kan ta ansvar för vad den andra praktikaten gör eller inte gör .. Men jag vet inte :idea: är på en hyfsat stor städfirma. Just nu jobbar jag inne på deras kontor för att visa vad jag kan etc. Försöker ju hela tiden förbättra mina tider så de ska gå snabbare men ändå bli bra gjort men den nya praktikanten funkar tydligen inte riktigt så utan hen försvinner och sånt :banghead:

Ja, klart man blir det. Och enda vägen för vederbörande att veta vad du gjort eller inte gjort är ju eg att tala om det. Är ju iaf inge kul om man gör mestadels av jobbet och det inte märks. Vore ju annat om det sa sig självt, lixom. Jobbiga typer, slöfockarna ;)

Åååh, hatar när jag går bananas med städningen! Vill inte, vill inte, vill inte, måste, måste, måste, ser ut som skit, orkar inte, trivs inte i stöket. Så sätter jag igång som en dåre och skrubbar och skurar och dammar och torkar och gud vet vad.. Allt i ultrarapid, blir helt svett, vill bara få det klart, men ser nya fläckar och mer damm överallt ja tittar..!!! Haha. Min sambo känner igen "that look" och gör bäst i att hjälpa till men hålla sig ur vägen :D
Exakt sådär är jag också, tar evigheter att städa för att jag hittar mer och fixa överallt :D

Nu är det iaf fucking spotless! Nu ska jag bara vika tvätt och sortera lite andra kläder och saker jag haft i en resväska. Men det får bli SEN. Nu får det inte bli såhär skitigt igen på ett tag. Står inte ut med mig själv :p

Hur mycket har du och dejten träffats hittills då? HUR träffades ni? Och känner du att han kan vara något för dig? Lite jobbigt att svara på nu kanske när han inte hör av sig, men om vi bortser från det :D

Mina fina, röda naglar jag fixade igår blev ju avskalade på topparna nu också pga all skrubbning :banghead: Har införskaffat handskar för ändamålet, men glömmer oftast att använda dem.. Så får bli att fixa det också!

Dricker kaffe och kollar rederiet höhö

Ååh, rederiet.. Det var inte igår! Trogen tittare i yngre dar. Någonting säger mig dock att jag inte skulle uppskatta det lika mycket i dagens läge som då, som så många andra gamla serier man bara "Ååh, just det!" och sen när man tittar så.. "What the heck?" Haha.

Ååh, rederiet.. Det var inte igår! Trogen tittare i yngre dar. Någonting säger mig dock att jag inte skulle uppskatta det lika mycket i dagens läge som då, som så många andra gamla serier man bara "Ååh, just det!" och sen när man tittar så.. "What the heck?" Haha.
Älskar gamla svenska serier :love:

Just nu lyssnar jag på musik och fick galet ont i ryggen helt plötsligt.
Blö, funderar på om man ska sova kanske

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 594
Senast: manda
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 768
Senast: Cocos
·
Hundhälsa Har senaste veckorna funderat lite över vår hunds mat- och sömnklocka. Hon blev 10 månader häromdagen (vallhundsras) och har sedan...
Svar
7
· Visningar
3 823
Senast: Sleepan
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 590
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V