Mela99
Trådstartare
Har precis kommit hem från jobbet.
Okej, duktig flicka Blev det nå bättre med huvudet då? :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har precis kommit hem från jobbet.
Är det taskigt att ställa in EM planerna nu?
Skickade ett PM.Vad för planer och med vem? Men nee, det tycker jag generellt inte Ibland har man ingen ork eller lust eller varken eller!
Först praktik idag nu snart och sen kurera min rygg som strejkar. De bara hugger när man gör saker håller på att bli tokig kan inte böja mig ner *muttrar ilsket för mig själv *
Trevlig dag på er!
@Mela99 vad har du för dig?
Ligger hemma och är sjuk. Så just nu ligger jag och kollar på serier och funderar över livet. Varför är man inte född med ett bra självförtroende?Är aptrött och var nära på att gå och ta en siesta (då är det illa; brukar aldrig vilja eller ens kunna sova på dagtid) när en kompis hörde av sig så sitter och väntar på henne. Tur det, får man nåt att göra iaf, sambon jobbar och jag har bara haft en allmänt seg dag. Röjt lite här hemma, annars bara surfat och glott tv. Får bli ut på en promis sen då jag har börjat med att ta en sådan varje dag - får se om jag får med kompisen eller inte
Själv då? =)
Ligger hemma och är sjuk. Så just nu ligger jag och kollar på serier och funderar över livet. Varför är man inte född med ett bra självförtroende?
Tack! Hoppas på att kunna gå till jobbet imorgon. Är 24. Men har aldrig haft något bra självförtroende.Usch då. Du får krya på dig! Ja du.. Det kan vara knepigt det där. Hade en period i livet när mitt självförtroende inte var det bästa, och det var ju botten att känna så..! Hur gammal är du, om man får fråga?
Det pendlar med mitt måendeSkönt! ;P Av någon speciell anledning?
Det pendlar med mitt mående
Något tips på bra bok?Du får köpa en självhjälpsbok i hur man får bättre självförtroende Mår du bättre idag?