Någon som vill snacka lite skit?

Åh gud.. Jag är sååå trött. Men vägrar att gå och lägga mig nu. Då vet jag att jag kommer vakna cirkus klockan tre - fyra och inte kunna somna om :p Behöver tydligen inte så många timmars sömn dessa tider som sagt :meh:

Helgplaner, folks?

Själv ska jag ut och gå mina dagliga promenader, måla tre st. lister i lägenheten vita, sätta upp tapeter i köket (med hjälp av sambon :p), få upp en brandvarnare, slå in ett par julklappar, dricka mycket te och kaffe, fortsätta mitt intensiva jobbsökande, glo på film och läsa en massa (råkar visst läsa två böcker samtidigt för nuvarande :P).

Ikväll blir det att gå på restaurang med två kompisar jag träffar regelbundet men inte så ofta, imorn kväll bio med en gammal killpolare och på söndag kväll ska jag till en kompis som jag hänger med rätt mycket så ska vi ut och gå, laga mat och glo film :)

Får se om jag EV följer med sambon till gymmet en sväng.. men mycket tveksamt ;) planen är att börja igen så småningom men känner mig inte riktigt redo (läs; pepp) än ;)

Längesen jag hade en sån här fullspäckad helg känns det som!

Hoppas ni får ett härligt veckoslut! :bump:

Först praktik idag nu snart och sen kurera min rygg som strejkar. De bara hugger när man gör saker håller på att bli tokig kan inte böja mig ner *muttrar ilsket för mig själv *

@Mela99 vad har du för dig?

Är aptrött och var nära på att gå och ta en siesta (då är det illa; brukar aldrig vilja eller ens kunna sova på dagtid) när en kompis hörde av sig så sitter och väntar på henne. Tur det, får man nåt att göra iaf, sambon jobbar och jag har bara haft en allmänt seg dag. Röjt lite här hemma, annars bara surfat och glott tv. Får bli ut på en promis sen då jag har börjat med att ta en sådan varje dag - får se om jag får med kompisen eller inte ;)

Själv då? =)

Är aptrött och var nära på att gå och ta en siesta (då är det illa; brukar aldrig vilja eller ens kunna sova på dagtid) när en kompis hörde av sig så sitter och väntar på henne. Tur det, får man nåt att göra iaf, sambon jobbar och jag har bara haft en allmänt seg dag. Röjt lite här hemma, annars bara surfat och glott tv. Får bli ut på en promis sen då jag har börjat med att ta en sådan varje dag - får se om jag får med kompisen eller inte ;)

Själv då? =)
Ligger hemma och är sjuk. :( Så just nu ligger jag och kollar på serier och funderar över livet. Varför är man inte född med ett bra självförtroende?

Ligger hemma och är sjuk. :( Så just nu ligger jag och kollar på serier och funderar över livet. Varför är man inte född med ett bra självförtroende?

Usch då. Du får krya på dig! Ja du.. Det kan vara knepigt det där. Hade en period i livet när mitt självförtroende inte var det bästa, och det var ju botten att känna så..! Hur gammal är du, om man får fråga?

Usch då. Du får krya på dig! Ja du.. Det kan vara knepigt det där. Hade en period i livet när mitt självförtroende inte var det bästa, och det var ju botten att känna så..! Hur gammal är du, om man får fråga?
Tack! Hoppas på att kunna gå till jobbet imorgon. Är 24. Men har aldrig haft något bra självförtroende. :(

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 594
Senast: manda
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 764
Senast: Cocos
·
Hundhälsa Har senaste veckorna funderat lite över vår hunds mat- och sömnklocka. Hon blev 10 månader häromdagen (vallhundsras) och har sedan...
Svar
7
· Visningar
3 823
Senast: Sleepan
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 590
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar