Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Andre vice talman Björn Söder (sd) intervjuas i Dagens Nyheter och säger bl a att samer och judar inte är svenskar. Hur dum får man...
16 17 18
Svar
344
· Visningar
27 076
Äldre Vilken tycker ni är bäst? Själv köpte jag en flaska Morberg Collection (stark). Väldigt god så till vida att jag drack upp allt på några...
Svar
12
· Visningar
1 165
Senast: Dentaku
·
Äldre På söndag den 19e kl 20 i SVT 1 börjar det! Ni tittar väl? Här är deltagarna (längst ner)...
Svar
4
· Visningar
638
Senast: Dentaku
·
Äldre Kl 20 ikväll börjar en ny säsong. Bara 25 minuter kvar. Är ni med? :) http://www.svt.se/allt-for-sverige/...
Svar
12
· Visningar
1 397
Senast: Rosett
·
Äldre Har ni gjort testet? Visst är ni en rattsurfare :sneaky:. Men vilka sidor är ni på när ni rattsurfar och vad gör ni? Gör ni gilla gilla...
Svar
16
· Visningar
1 003
Senast: MM
·
Äldre Jag är tyvärr värdelös på att googla fram information! Ser ibland reportage från intressanta semestermål i norra Sverige men lägger...
Svar
14
· Visningar
1 093
Senast: kamomillo
·
Äldre Jag vill bara sätta mig i en hörn och tjura, alternativt gråta ögonen ur mig. Varenda fiber i min kropp skriker bara "JAG VILL INTE GÖRA...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
8 944
Senast: kopparberg
·
Äldre Jag vänder mig till allvetande Buke, men jag undrar om någon snäll person har tips på vad man kan hitta på i Stockholm under juldagarna...
Svar
17
· Visningar
645
Senast: Hyacinth
·
Äldre Trots att jag svor att jag inte skulle fira jul så slutar det med att jag ska på julmiddag till min svägerskas familj, jag har lovat att...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: Mabuse
·
Äldre Min sambo fick en massa köttbitar i julklapp av jobbet. Jättebra julklapp, men jag som varit vegetarian hela livet vet inte riktigt vad...
2
Svar
20
· Visningar
5 100
Senast: Smulu
·
Äldre Jag tänkte gå och se en film, men kom aldrig iväg. Jag tror den handlade om en man som på något sätt fördes från inbördeskrigets Amerika...
Svar
5
· Visningar
539
Senast: CillaW
·
Äldre Någon som gjort det här? Hur är kvaliteten? Tog det lång tid och få det man beställer? https://www.wish.com/ ifall någon undrar vad jag...
Svar
1
· Visningar
4 810
Senast: Karma
·
Äldre Vilka är egentligen "Svenskar"? Är det alla med svenskt medborgarskap? Kan man både vara Irländare, Skotte, Tysk eller Turk och...
Svar
6
· Visningar
971
Senast: Karfitsa
·
Äldre Tycker vi behöver en sådan :p Mest bara för att jag behöver ett rim till sonens jeans :idea::p
Svar
2
· Visningar
441
Äldre Ber det allsmäktige buke om hjälp! Ni som bor i gamla hus med gamla fönster, sådana med enkelglas och med lösa innerfönster, vad är det...
Svar
14
· Visningar
8 460
Senast: Mist
·
Äldre Har en stor tavla (50x70) som jag ska slå in. Känns svårt att använda vanligt papper då dels hela rullen kommer gå åt, och jag tror det...
Svar
7
· Visningar
827
Senast: Zewz
·
Äldre Här kan vi önska varandra God Jul och gott nytt År. :) Så God Jul på er alla. :)
Svar
1
· Visningar
355
Senast: Rosett
·
Äldre Jag fyller år i dag och jag och en kompis har gjort det lite av en tradition att ta en krogvända runt min födelsedag sen ca 7 år...
Svar
4
· Visningar
704
Senast: Trani
·
Äldre Jag har haft hela veckan att fundera men kommer inte fram till något! Förra veckan fyllde jag, och fick oväntat en present. Imorgon...
Svar
11
· Visningar
840
Senast: Andromedae
·
Äldre Har fått min bil "förstörd" (utsatt för skadegörelse, INTE påkörd utan en person har fysiskt gjort skada på min bil). Idag var jag på...
2
Svar
24
· Visningar
2 836
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar