Jag delar inte din uppfattning. Jag tror golit ironiserade över dig och din uppfattning om vad en kan göra som jägare och markägare.
Hade du på något sätt fått in Stalin i den förklaringen kanske även Lbb förstått.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag delar inte din uppfattning. Jag tror golit ironiserade över dig och din uppfattning om vad en kan göra som jägare och markägare.
En markägare har vapen med samma skyldigheter som en spegelskådare, likaså en jägare.Jag delar inte din uppfattning. Jag tror golit ironiserade över dig och din uppfattning om vad en kan göra som jägare och markägare.
Jag tycker att uttalandet "SD verkar helt besatta av ursprung" är mer talande. Förvirringen när det gäller SDs ideologi är ganska stor - både bland motståndare, väljare och företrädare. Den absoluta toppen vet vad det handlar om, men i övrigt är det grymt spridda bilder. Nu är det faktiskt på samma sätt i många andra partier - men när det är SD är det i en helt annan skala. Jag tror det beror på dels att man växer kraftigt och dels att extrempolitiken som sådan drar till sig stollar från alla håll.