Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre I morgon tänkte vi ha pizzabonanza här hemma, med massor av minipizzor i olika smaker. Jag behöver alltså era bästa pizzatips. Allt...
2
Svar
26
· Visningar
1 699
Senast: GoLightly
·
Äldre Vad får man inte missa i Helsingfors? Bokade hastigt och lustigt en resa dit, men har ingen koll på staden och ingen tid att läsa på...
Svar
7
· Visningar
642
Senast: aprilmaj
·
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 807
Senast: aiquen
·
Äldre Det kändes som att behovet för en tråd om roller derby finns. Vilka här håller på? Vilka är sugna på att börja? Vilka undrar vad det är...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 128
Senast: Lotheb
·
Äldre Vi älskar gröt här. Mannagrynsgröt, risgrynsgröt, havregrynsgröt...ALLT :)! Min mage mår toppen om den får havregrynsgröt varje dag, och...
Svar
9
· Visningar
2 456
Senast: Chili
·
Äldre Min bil blev nyligen utsatt för skadegörelse och efter ytterligare en tripp till verkstad visade det sig att skadorna är så omfattande...
Svar
7
· Visningar
995
Senast: Minett
·
Äldre Bilproblem...igen :( Trodde att vi skulle slippa nu när vi bytte till en, för sin ålder, jättefräsch volvo 940 (1997 och 25000 mil) nu i...
2
Svar
31
· Visningar
11 905
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Jag står i begrepp att rensa kylen. Det av julmaten som inte redan blivit uppätet kommer inte bli det av oss heller. Det är inget fel på...
Svar
18
· Visningar
1 361
Senast: Mia_R
·
Äldre Jag är boknörd och har därför hur mycket böcker som helst. Pockets överallt. Jag läser inte om dom typ någonsin och skulle väl vilja...
Svar
2
· Visningar
520
Senast: dobbis
·
Äldre Nu råkade det bli så att det ligger ett paket med Jeezly original i vårt kylskåp. Jag har insett att jag inte vet hur sådan ost beter...
Svar
2
· Visningar
1 114
Senast: Pannica
·
Äldre Ska vid 30-års ålder köpa min egna klocka. Men vad i hela friden köper man? Jag vill ha något som är feminint, sportigt men ändå på...
Svar
18
· Visningar
1 421
Äldre Har en lampskärm i bokhyllan, den ligger en bit in från kanten så den kan inte ramla ner av sig själv. Satt vid datorn en kväll nu i...
Svar
16
· Visningar
2 635
Senast: Maoam
·
  • Låst
Äldre Den förra tråden blev full så jag startade en ny och inviger med att visa mitt nya, zebrarandiga spektakel :D
99 100 101
Svar
2 014
· Visningar
246 514
Äldre Tänkte köra Johnny Deppkväll :p Men vilka filmer ska man se? Han har ju gjort en del :p
2
Svar
28
· Visningar
1 815
Äldre Jag har haft för avsikt att byta in mina gamla guldklockor till en ny. Så jag kan se vad klockan är, inte bara ha den som ett smycke...
Svar
2
· Visningar
622
Senast: Rie
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Det verkar ju som att regeringens budget kommer röstas ner i morgon och det finns då en risk/möjlighet att det utlyses extra val. Utan...
18 19 20
Svar
392
· Visningar
20 103
Senast: TomasN
·
Äldre Köper ni filmer, hyr, streamar, laddar ner, abbonerar på filmtjänst a la netflix tex? Varför är det sätt ni valt bra?
2
Svar
30
· Visningar
2 215
Senast: Trani
·
Äldre Sitter hör och packar in barnbarnens julklappar och börjar minnas mina klappar när jag var barn och kom fram till att julklappar är...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 851
Senast: Modest
·
Äldre Alltså jag döööööör av tristess, har ingen energi till att faktiskt göra nånting. Så - film. Jag är mest på humör för typ... Vad ska man...
Svar
6
· Visningar
509
Senast: Aliide
·
Äldre Blir ju lite deppad av att så många har så tråkiga minnen från barndomens jular i tråden om barndomens julklappar. Så vi kanske kan...
Svar
0
· Visningar
423
Senast: purity_666
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama