Oj den konversationen missade jag! Antar att det var ett av Kians fantastiska uttalanden?
Självklart. Han blir ju svartsjuk när Ylva pratar med andra killar så hon får för fan ta och acceptera det. Eller något.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj den konversationen missade jag! Antar att det var ett av Kians fantastiska uttalanden?
Blev inget Pandoras ask..Hm, de brukar inte ha det i samma avsnitt som parcermonin heller tror jag?
@landet Ja jag blir sjukt nervig av att bara se de på Pandoras ask, det brukar bli lite aggressivt.
Smile är inte immun, där emot Kian, Kristian, Michell och Paulina
Jag tror inte alla de kommer att vara immuna. Tror det kommer bli nån twist där de måste välja någon av djuren och de andra i ceremonin måste välja någon av varandra eller nåt!
Alltså, huuuur tänker Ylva? Om hon är så kär i Kian som hon nu säger - Varför tänker man ens tanken på att gå och ligga med Smail? Och Kian, är han kär i Ylva nu helt plötsligt eftersom att han säger att han blev svartsjuk? Jävla människor.
Alltså mitt hjärta krossas i varje avsnitt typ. På riktigt. Tycker så otroligt synd om Kristian och hur Saga behandlar honom. Och jag tycker inte att hennes argument som hon sa förut håller "jag behandlar kristian hur jag vill och det har ingen med att göra". Ser man någon som behandlar en annan människa illa så jo, då har alla med det att göra faktiskt. Tycker så synd om kristian att han inte är starkare och kan ge upp Saga istället för att gång på gång bli heart broken. Jag blev dessutom riktigt ledsen när han var tvungen att lämna igår. Men jag är rätt säker på att han får komma in igen. Han och Jasse kommer nog tillbaka. Ingen ska behöva lämna på det sättet.
Jag blev dock JÄKLIGT irriterad på att Erik fick komma igen igen. Allvarligt, hur många gånger ska en deltagare kunna åka ut för att sedan komma in igen? Nä, blev riktigt jäkla less.
Dessutom så har jag tröttnat lite överlag på hela denna säsong. Det händer inte mycket alls. Jag håller med killarna om att tjejerna är tråkiga, bjuder inte till speciellt mycket och gnäller bara på allting. Dom borde inte ha gjort denna säsong så mycket längre än vad förra var..
4 v.om man ska vara rättvis så har Erik bara åkt ut i en parcermoni. Precis som de andra, de andra gånger har han åkt ut på att nya kommit in och skickat ut via kort.
Kommer sakna Kristian
Är det någon som vet hur många veckor det är kvar?
kl
Ja, vad ska man säga om PH och deltagarna i programmet? Och framförallt, vad ska man säga om produktionen? Jag är sjukt irriterad över att produktionen verkar favorisera Erik så jäkla hårt, är otroligt less på det. Vad har han på hotellet att göra efter alla gånger han har fått lämna? Och Kian, gaaah! Tycker inte om honom baserat på vad man får se i tv. Och varför har det bara varit killar som lämnat på sistone?
Strindlund --->
Kl
Freddie gillade nyss två av mina bilder på Instagram! Starstrucked!
Hahaha. Jocke raggade på mig på BK. Kände mest avsmak