Men visst blev du käk?
Hu ja, på direkten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men visst blev du käk?
Flo
haha ja det antar jag att du ville!
men du glömde hedinn
(fast hon skrev väl lagom mycket så hon kunde få vara kvar till slutet? )
Vad var er plan igår förresten?
Fast jag var väl inte så på dig? Jag insåg ju inte att du troligtvis var ond förrän natten innan Ida dog.Ja jag funderade på att stänga av notiserna där ett tag.. Röd not - Q citerade ditt inlägg eller Niyama citerade ditt inlägg
men varför röstade inte Killa på dig då?Att dö var min plan Det var lyan med @LenaH i spetsen som tvingade mig att försöka överleva och att inte skicka in till Lenis att jag ville käka mig själv...
Jag tyckte det var bättre att jag blev käk än nån med viktig rollVille du bli käkad som du skrev eller ej? Du verkade lite less på leken så jag tänkte att det kanske var seriöst menat och lät bli att skydda dig då.
Jag tycker det är rätt ointressant att spekulera i något som inte kommer inträffa och där alla redan har facit?Har man en möjlighet att säkert ta död på en siare som varit skyddad natt 1 skulle jag tro att man tar den chansen
Öh va? Den jag tyckt varit klantigast är väl mig själv. Men för att kunna komma med teorier, och särskilt i en lek utan info, måste man ju resonera om vad ulvar brukar/borde göra och inte göra.Jag tycker det är rätt ointressant att spekulera i något som inte kommer inträffa och där alla redan har facit?
Och med tanke på hur klantigt du tyckt lyan agerat i den här leken så får du väl starta kurs.
Det finns olika sätt att uttrycka sig på.Öh va? Den jag tyckt varit klantigast är väl mig själv. Men för att kunna komma med teorier, och särskilt i en lek utan info, måste man ju resonera om vad ulvar brukar/borde göra och inte göra.
Det finns olika sätt att uttrycka sig på.
Det finns olika sätt att uttrycka sig på.
Ingen fara, om du bedrev drev mot mig drunknade det i mängdenGrattis goda! Och @Lobelia vilket tålamod du haft genom leken, det måste varit skittråkigt att vara så drevad (ber om ursäkt för det ), men så himla snyggt spelat av dig.
Grattis Goda!Uppdatering!
Killa var Farmendeltagare/ulv
GRATTIS GODA och då lite extra till Hedinn, Niyama & quarter4ever som höll ställningarna till slutet! Må ni få lyckade kändisliv efter Paradise och bli inbjudna till allt från filmpremiärer till tv-soffor och Melodifestivalen!
Statistiken kommer i nästa inlägg..
Äsch då du nailade ju 3/4 av lyan mer eller mindre omgåendeOnda spelade skickligt för att misstänkliggöra Lobelia.
Jag är lite sur på mig själv (även om det inte spelade någon roll) att jag inte höll kvar i att hennes L-resonemang hade en gods approach snarare än en onds.