Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Om ungefär två veckor kommer jag att komma över till Stockholm med färjan från Tallinn. Färjan är i hamn kl 10.15 på förmiddagen och jag...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 456
Senast: iNHALE
·
Äldre Ni som betalar eget vatten, hur mycket kostar vattnet per månad per person för er?
Svar
7
· Visningar
683
Senast: Gabbi
·
Äldre Jag bor i en hyresrätt på nedre plan och har alltså en uteplats med altan och en liten gräsplätt. De ovanför har endast franskbalkong...
Svar
11
· Visningar
4 842
Senast: Nepenthe
·
Äldre Är det nån mer än jag som måste stå ut med helt retarderat internet idag? Sen polisens tillslag mot the Pirate Bay igår har...
2
Svar
31
· Visningar
1 881
Senast: skiesabove
·
Äldre Det går en bra låt på p3, det är en tjej som sjunger som mycket väl skulle kunna vara Tove Lo men har inte hittat den på hennes låtlista...
Svar
2
· Visningar
522
Äldre Tack vare regeringens underliga agerande fram till nederlaget gällande budgeten så har SD skänks mediatid i otrolig mängd. O värre blir...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
5 794
Äldre Ja, den där efterbehandlingen man får med i hårfärgsförpackningen, vad är det för mirakel-balsam egentligen?! Mitt hår som annars blir...
Svar
8
· Visningar
5 691
Svar
44
· Visningar
3 880
Senast: honung
·
Äldre Ja, det kan väl inte ha gått någon förbi att det ska bli extraval 22/3-15. Vet även att det finns en tråd på Senior, men tänkte att det...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
9 829
Senast: tramp
·
Äldre Sitter och kollar på Allt för Sverige på SVT. Förutom att jag inte riktigt vet om det är menat som nån typ av satir eller nåt, eller om...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 149
Äldre Blev orolig nu när jag läste tråden om cancerförsäkring som måste tecknas. Ni som följt min "cancertråd" vet att dte blev...
Svar
7
· Visningar
1 065
Senast: MagicaDeHex
·
Äldre Snabbfrågor. Ett Jag kommer till Arlanda ikväll och ska ta buss till ett hotell. (Best Western Park Airport Hotel) hur betala...
Svar
13
· Visningar
1 022
Senast: Sedna
·
Äldre Ni som har luft/vattenvärmepumpar i era hus, hur tycker ni att det fungerar? Vad är det för hus ni bor i? Vad kostade det att...
Svar
14
· Visningar
673
Senast: Sonic76
·
Äldre I någon skola här i Svea Rike så ska man lussa. Man har haft lottdragning om vem som skulle få vara Lucia. Nu blev det en kille som...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 033
  • Omröstning Omröstning
Äldre Nu är programserien slut för den här terminen, men vad tyckte ni var bäst om deras prestationer? Vad något som fick er att ändra er om...
Svar
4
· Visningar
568
Senast: Niyama
·
Äldre Lite sent ute... Har någon tips på hur och var (i eller nära Stockholmstrakten) 4 vuxna och 3 yngre tonåringar kan fira nyår. Gärna med...
Svar
0
· Visningar
323
Senast: tott
·
Äldre Ja, nya Discoverygrejen är att en man (såklart) ska bli svald av en anakonda. Planen är att han sen ska kräkas upp. Så mycket frågor...
2
Svar
29
· Visningar
3 082
Senast: Smulan75
·
Äldre Jag skulle väldigt gärna vilja göra tagelarmband både till mig och till min dotter. Till saken hör det att jag har 0 koll på vad de...
Svar
1
· Visningar
527
Senast: Azalea
·
Äldre Tycker det behövs en sådan tråd nu när det snart är jul :p Så vilken julmusik tycker ni är bra?
2
Svar
23
· Visningar
1 720
Senast: Wingates
·
Äldre Det ser ut som att vår semester i vinter kan komma att gå till Teneriffa efter att ha fått massa intressanta förslag på olika håll. Vad...
Svar
5
· Visningar
750
Senast: nickan1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama