Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Snart är det dags att göra köttbullar till julen! Jag brukar aldrig komma ihåg vilket recept jag använt från gång till gång (och gör...
Svar
12
· Visningar
1 342
Senast: Karma
·
Äldre Jag funderar på att köpa en råsaftcentrifug till mamma i julklapp, men vad är det man ska tänka på? Vad är de "viktigaste" finesserna...
Svar
6
· Visningar
629
Senast: Toffeln
·
Äldre Jag har aldrig gjort knäck då mamma i min barndom envisades med att det var så jobbigt och svårt att göra. Nu tänkte jag dock försöka...
2
Svar
38
· Visningar
3 970
Senast: CiaB
·
Äldre http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19983290.ab Att det skulle gå som det gjorde misstänkte jag redan när "trojkan" stod...
Svar
0
· Visningar
481
Äldre Jag vet inte riktigt hur jag ska fira nyår än men oavsett så behöver jag ju något att ha på mig! Hur ska ni fira, och framförallt, vad...
2
Svar
32
· Visningar
2 975
Senast: pepp
·
Äldre Eftersom jag uppenbarligen saknar läsförmåga inser jag nu att jag köpt köttfärs med bäst före-datum igår. Vågar man äta den ändå utan...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
71 531
Senast: sthu
·
Äldre Jag är så ledsen ikväll. Läser överallt om näthat, trolls, nätmobbing hur det sprids vidare och hur människor verkar alltmer anse att...
Svar
6
· Visningar
935
Senast: No1
·
Äldre Jag startade en blogg för några dagar sen och har fått runt tusen besökare hittills. Nu har jag bloggo.nu och dom har en trafikgräns på...
Svar
7
· Visningar
835
Senast: zoller
·
  • Låst
Äldre i senaste undrsökningen med 10,4%. SD har alltså gått om miljöpartiet. Kan man säga då att det SD vill göra är viktigare än miljön. Som...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
87 122
Senast: TomasN
·
Äldre Skulle göra broccolisoppa till middag och när jag öppnade broccolibuketterna (inplastade, ekologisk broccoli från ICA) så kröp det ut en...
2
Svar
34
· Visningar
4 451
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Kära buke, kan ni inte dela med er av era bästa lussebullsrecept? Jag vet att man egentligen ska fråga någon äldre släkting om något...
Svar
6
· Visningar
718
Senast: bettysmatte
·
Äldre Är det värt det? Ringde en snubbe från ett företag idag och påstod att jag skulle kunna få mellan 5 och 10 tusen mer med deras hjälp...
Svar
9
· Visningar
950
Senast: sjoberga
·
Äldre Igår började Så mycket bättre igen! Vad tyckte ni? Vilka tror ni kommer göra bäst covers? Vara intressantast att lyssna på?
13 14 15
Svar
281
· Visningar
21 850
Senast: Digbil
·
Äldre Ni har väl säkert sett reklamen från kicks om att de gör någon färgmatchning för att man ska hitta en foundation som garanterat är helt...
Svar
13
· Visningar
995
Senast: _Charlotte_
·
Äldre Blir det nyval även för kommuner och Landsting i vår? De kommunpolitiker som sitter på poster i dag, blir de omval för dem också? Eller...
Svar
6
· Visningar
1 062
Senast: Niyama
·
Äldre Dessa julklappar... Jag har i år flera nya att köpa Julklappar till. jag har ingen aning om vad jag ska köpa, verkligen ingen aning och...
Svar
0
· Visningar
474
Senast: Diabetikern
·
Äldre Tips och förslag eftersökes! Detta gäller min bror och hans fru, hon fyller det stora talet 40 i januari och han planerar att köpa en...
2
Svar
20
· Visningar
1 453
Senast: Asko
·
Äldre Dottern är sambo med en norsk gutt, och nu letar jag julklapp till honom... Funderar på en bok, men de flesta jag hittar på adlibris...
Svar
5
· Visningar
518
Senast: Zaga
·
Äldre Som rubriken lyder. Jag bor väldigt litet men vill ändå ha en julgran för mysfaktorns skull. Skulle vara perfekt att ha en...
Svar
13
· Visningar
4 536
Senast: dobbis
·
Äldre Jag kallar Bukes expertis och livs(mediala?)erfarenhet. Det är nämligen så att jag skriver ganska bra. Det kanske inte visar sig så...
Svar
6
· Visningar
962
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama