Så mycket bättre

Om programmet varit 60minuter i orginal så stämmer det att det blir 50% om man lägger till 30 :) Men precis som @Gabby_Ossi säger så är programmet 90 minuter i orginal, och 30 extranumret blir 1/3 dvs 33,333...

Sorry för OT!

Aha, ja det förklarar saken. Jag har tittat på Play så jag har inte tänkt på exakt hur långt det är utan tog för givet att det var en timme.

Det upplevs inte så långt som 90 minuter. Kan det verkligen stämma?

Tog upp senaste avsnittet på TV4 Play: 69 minuter långt.

Aha, ja det förklarar saken. Jag har tittat på Play så jag har inte tänkt på exakt hur långt det är utan tog för givet att det var en timme.

Det upplevs inte så långt som 90 minuter. Kan det verkligen stämma?

Tog upp senaste avsnittet på TV4 Play: 69 minuter långt.
Det sänds mellan 20-21.30 så en säger ju 90 minuter.msen är det nog längre reklamavbrott i två än i play, plus att det ju är reklam före programmet som börjar 21.30.
För att förenkla blir det dock smidigast att tänka 90 minuter och att Carola får 120, då hennes avsnitt sänds 20.00-22.00 :)

Jag måste faktiskt säga att jag ser fram emot avsnittet på lördag och inte stör mig över att hon får extra tid. Jag tycker dock att även de andra borde fått mer tid för jag vill gärna höra mer om artisterna och det de pratar om. Kan tillägga att jag inte hörde något mer än musiken i Olas och Orups avsnitt eftersom vår lilla magknipsbebis skrek sig igenom båda de lördagkvällarna...

Jag tycker till skillnad från vissa andra att gänget visst verkar vara bra vänner. Se bara när de lekte improvisationslekar i Amandas avsnitt och bjöd på sig själva, sånt funkar inte om gruppdeltagarna inte känner sig bekväma med varandra. Jag har flera gånger ställt mig frågan hur surpuppan Magnus Uggla (som bara gnällde på de andras låtar när han var med) hade funkat i det här gänget. Förmodligen inget vidare.

Alla är ju bra, men är det bara jag som tycker att allas Amandas låtar låter likadant..? Men visst, så är det ju med Orup och Ola också (jag har bara sett 2,5 avsnitt förvisso)

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·
Fritid Om man vill göra en dagsresa till Visingsö. Är det bäst att ha bilen med eller är det bättre/smidigare/mysigare att hyra cykel...
Svar
8
· Visningar
435
Senast: Ray
·
Trädgård & Växter Den här busken växer under ett äppelträd hos mig. Ser ut att ha varit där några år men har negligerats (ber om ursäkt busken). Plötsligt...
2
Svar
30
· Visningar
1 207
Senast: Pinus
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 668
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar