Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det gjorde som ingetFörsta gången inte Johan sjunger bra.
TydligenÄr dom fulla eller?
Grytt slaktar en av dom finaste låtarna......
Jag gillar verkligen årets version av programmet. Just för att ingen verkar känna sig som "Så mycket bättre" jag upplever alla där på lika villkor och verkligen gilla varandra genuint. Sen vetefan om det musikaliska upplevelsen är så häpnadsväckande...
Nä, snacka om att få skit vad hon än gör. Det är märkligt att man, när det gäller kända personer får häva ur sig vad som helst nästan.Har fått en ny syn på Carola efter denna programserie! Hon har inte haft det lätt!!
Fast det är ju det som är grejen. Jag har gjort grejer "man" inte behöver. Betydligt värre än att trasha en rabatt och smutsa ner en tant men jag får faktiskt glömma det och gå vidare. Men det är en annan diskussion. Man är ju påpassad på ett helt annat sätt som kändis.Jajo, visst att hon inte har haft det lätt, men ändå. Man behöver inte slänga blommor omkring sig... Även om hon är skön som kan driva om det.
Snygg som fan är hon och hon sjunger helt fantastiskt men lite mycket är hon faktiskt!
Nä, snacka om att få skit vad hon än gör. Det är märkligt att man, när det gäller kända personer får häva ur sig vad som helst nästan.