Så mycket bättre

Jag kände inte till Kajsa sedan tidigare. Vilken härlig person hon verkar vara! Jag gillar inte riktigt hennes sång dock, men jag tycker att alla gjorde bra tolkningar av hennes låtar.

Love slaktade en av mina favoritlåtar av Familjen, låten är helt magisk men det kom aldrig fram. De sparade det bästa till sist ikväll, Amandas version var ju helt :love:

Tycker man får ju höra en bit av originalen när man ser på programmet också innan tolkningen börjar, så även om jag inte hört låtarna innan kan man ju jämföra en del ändå.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·
Fritid Om man vill göra en dagsresa till Visingsö. Är det bäst att ha bilen med eller är det bättre/smidigare/mysigare att hyra cykel...
Svar
8
· Visningar
435
Senast: Ray
·
Trädgård & Växter Den här busken växer under ett äppelträd hos mig. Ser ut att ha varit där några år men har negligerats (ber om ursäkt busken). Plötsligt...
2
Svar
30
· Visningar
1 207
Senast: Pinus
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 668
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar