Eftersom Love alltid ser en underliggande sexuell ton i alls låtar så var det ju bra att han fick göra en låt som faktiskt handlade om sex på riktigtLove gjorde an kanontolkning igår.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom Love alltid ser en underliggande sexuell ton i alls låtar så var det ju bra att han fick göra en låt som faktiskt handlade om sex på riktigtLove gjorde an kanontolkning igår.
Ja, tänk om! Fler borde vara som du. Toleranta, vänliga och ödmjuka.Tänk om folk kunde lära sig ge fan i att tröttsamt generalisera sina egna åsikter kanske?
Som du var? Nej tack!Ja, tänk om! Fler borde vara som du. Toleranta, vänliga och ödmjuka.
Love var ju helt fantastisk!Love slaktade en av mina favoritlåtar av Familjen, låten är helt magisk men det kom aldrig fram. De sparade det bästa till sist ikväll, Amandas version var ju helt
Kajsas var ju förjävlig. Vad gjorde hon egentligen?
Kajsas var ju förjävlig. Vad gjorde hon egentligen?
Då får vi enas om att vara oenseLove var ju helt fantastisk!
Då får vi enas om att vara oense
Absolut! Sen känner jag inte till orginalen, kan ju också påverka.Då får vi enas om att vara oense
Jo fast det är ju så kort snutt så det säger ju inte jättemycket.Tycker man får ju höra en bit av originalen när man ser på programmet också innan tolkningen börjar, så även om jag inte hört låtarna innan kan man ju jämföra en del ändå.