Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hade jag gärna haft! Och det är inte alltid så här tufft, det är väl mest eftersom det är All hellgona idag och dottern och jag har varit på sambons/pappas grav och tänt ljus. Då känns det. Men det går över, det vet jag ju.@Ninnurur Jag är ledsen att du har det svårt. Jag önskar att du hade en Ola hos dig.
Nu har Ola visat sin storhet inom ännu ett område. Jag är helt tagen av hans fingertoppskänsla när han hjälper Amanda när hon gråter. Han vet exakt när han ska trösta, vara nära och stanna med henne i sorgen. Och han vet när det är dags att locka henne ut ur det genom att skoja. Och sedan orientera henne mot sitt lekfulla jag genom att plocka upp det hon tidigare visat dem under förmiddagskalaset; associationsleken med rytm.
Ursäkta min uppsats, men jag är så imponerad av hans känslighet och närvaro. Vilken människa.
Tack!!@Kviga Kajsa Grytt!
Jag tycker verkligen inte nån va bra
Vet inte om jag gillar Amandas låtar för mkt som hon gör dom kanske.
Det tycker jag också. Men det är nog svårt att ta sig an hennes låtar, så från den aspekten tycker jag de andra gjorde bra ifrån sig.så slår hennes egna ändå de andras versioner med hästlängder för mig.
Det tycker jag också. Men det är nog svårt att ta sig an hennes låtar, så från den aspekten tycker jag de andra gjorde bra ifrån sig.
Ja, jag tyckte också att flera var bra så det var inte klagomål på prestationen. Det är mer att i vanliga fall är det åtminstone någon eller några som är bättre än originalen, i det här fallet var det inte det enligt mig. Men så är jag ett stort Amanda-fan också.
Carola har bara fixat till tänderna samt använt botox/restylane/hyaluronsyra. Inga knivar säger initierat skvaller.Lite ovidkommande... men jag störs av att Carola är så opererad att alla närbilder på hennes ansikte (vilka är många) blir aningen konstiga. Hennes mimik är förstörd, precis som hos många opererade.
Det är nåt runt munnen som inte alls stämmer. Och då tittar jag på det istället för att lyssna.
Jag håller med, jag tyckte inte att någon version slog originalet. Men jag är en sucker för när folk sjunger med kraft och desperation så som Amanda gör, även om jag inte är ett jättefan av henne.Ja, jag tyckte också att flera var bra så det var inte klagomål på prestationen. Det är mer att i vanliga fall är det åtminstone någon eller några som är bättre än originalen, i det här fallet var det inte det enligt mig. Men så är jag ett stort Amanda-fan också.
Ja, och tänk att få både schamanskärp och scharlakansrött schakalskinn lagt på sigFör mig var annars kvällens mest oväntade höjdpunkt kristallerna med valfett. Om Ola startar en sekt så går jag med direkt.
Precis, Amanda har inte hittills varit någon lättillgänglig artist precis, hon har alltid varit väldigt speciell. Jag har varit på ganska många spelningar hon gjort och det är väl i stora delar en ganska nischad publik hon har haft. Nu efter hennes deltagande här blir hon mer tillgänglig med andra typer av låtar som är mer bekanta för 'folk', och när hon gör dem till sina egna spelar hon i en annan liga som imponerar på 'folk' eftersom hon gör låtarna med sån kraft.Jag håller med, jag tyckte inte att någon version slog originalet. Men jag är en sucker för när folk sjunger med kraft och desperation så som Amanda gör, även om jag inte är ett jättefan av henne.
För mig var annars kvällens mest oväntade höjdpunkt kristallerna med valfett. Om Ola startar en sekt så går jag med direkt.