Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag har noterat, främst här på Buke, men också någon gång i andra sammanhang, att det finns de som skriver "en" istället för "man". Jag...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
10 636
Senast: Badger
·
Äldre Det kan ju inte bara vara jag som hör låtar på radio eller i affärer och undrar vad tusan låten heter när man kommer hem och vill lägga...
Svar
14
· Visningar
1 597
Senast: SoffiProppi
·
Äldre Idag fick vi sambons brorsbarns önskelistor. :) Den 6-åriga pojken har skrivit en massa grejer, men det är en som jag vill veta vad det...
Svar
17
· Visningar
2 273
Senast: Asko
·
Äldre Va fan är det här. Det dånar utav h-e och jag tittar ut genom fönstret och ser stridsvagnar rullar in i stan :eek: Är detta beroende på...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 458
Senast: Hermelin
·
Äldre Nu startar jag den här tråden i hopp om att det är fler än jag som vill ge miljövänligt i år och att vi kan hjälpa varandra komma på bra...
2
Svar
34
· Visningar
5 567
Senast: sthu
·
Äldre När jag gör gryta, gulasch eller annan rätt med rotfrukter i så får rotfrukterna en seg hinna vid uppvärmning dagen efter t.ex. Det...
Svar
0
· Visningar
323
Senast: Madeira
·
Äldre Pga Sverige nu befinner sig i djup regeringskris så kan ju mycket intressanta upplägg infrias hurvida Sverige ska reda ut detta och...
Svar
4
· Visningar
738
Senast: Gammeln
·
Äldre Jag har varit ute och shoppat lite kläder idag. Jag uppskattar trevlig personal som säger hej och sedan lämnar mig ifred så att jag får...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 664
Senast: Och_Aye
·
Äldre Wiiiiiiiiiiie! Snart är det jul! Tänkte att vi kunde dela med oss utav julklappar vi köpt för att ge varandra inspiration! Lägg gärna...
Svar
11
· Visningar
993
Senast: Asko
·
Äldre En del saker som hänt i min närhet har fått mig att fundera över varför samhället egentligen behöver hålla reda på vilka som är män och...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 943
Senast: Monstermom
·
Äldre Jag har har gått från brunhårig till blond, och har nu mycket torrt, tunt och slitet hår. Jag fick med mig produkter från frisören som...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: Anna
·
Äldre Ja, då var det snart dax. För den som sitter med företagsjulklappar har det varit julbry länge. Själv vill jag gärna ha något lite...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 594
Senast: bollen__
·
Äldre Jag har köpt 1 kg högrev som jag tänkte göra långkok på spisen av. Men nu har jag fått för mig att det inte går att göra långkok i en...
Svar
9
· Visningar
4 185
Äldre Jag köpte vinterdäck till cykeln igår. Innan hade jag ringt och jag visste precis vilka däck jag ville ha. Snubben på cykelstället...
Svar
6
· Visningar
1 451
Senast: Niyama
·
Äldre Jag fyller år i mitten på mars och för första gången kan jag spara ihop till en liten resa för att fira :) Jag vill åka med sambon till...
2
Svar
25
· Visningar
6 123
Senast: warg
·
Äldre Suck, jag hatar att köpa ny bh. Det finns aldrig rätt storlek eller den modellen jag vill ha. Men nu har jag inget val. Vill...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 230
Senast: astronaut
·
Äldre Vad tyckte ni om årets 1:a advetsfyrvekeri? Jag tyckte det var fantastiskt. Vilka kompositioner dom kan göra :):love:. Hur gör man så...
2
Svar
20
· Visningar
1 260
Senast: Smulis
·
Äldre Då gäller det såklart de som redan från födseln varit döv eller blind. När jag tänker så är det ju som en konversation i huvudet. Men...
Svar
4
· Visningar
5 030
Senast: purity_666
·
Äldre Jag ska ganska snart ut och resa och behöver ha med mig 1000€ i kontanter. Kan jag hämta ut så mycket på en gång på Arlanda? I bankomat...
Svar
8
· Visningar
1 206
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama